دانلود فیلتر شکن Blue Thunder VPN بهترین VPN دنیا

دریافت به صورت مستقیم فیلتر شکن مناسب بازی

در دنیای امروزه همه کاربران به دنبال یک VPN پر سرعت و سریع می گردند. با توجه به اینکه امروزه شبکه های مجازی و بازی های آنلاین بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است. قطعا داشتن یک فیلتر شکن پر سرعت و قوی مانند Blue Thunder VPN می تواند همه نیاز های شما را بر طرف کند. گیم ها امروزه در بین کاربران اینترنت طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از این بازی ها می توان به پابجی و کال آف دیوتی اشاره کرد بهترین فیلتر شکن برای پابجی که می توانید داشته باشید قطعا با این فیلتر شکن می توانید یک پینگ بسیار عالی را دریافت کنید. که کمک می کند اتصال شما بدون قطعی باشد و نهایت لذت را از گیم زدن ببرید.

 

طریقه اتصال Blue Thunder VPN

تمامی نرم افزار های دنیا برای اجرا یک سری مراحل دارد. در این قسمت ما نحوه کامل استفاده و اتصال به فیلتر شکن Blue Thunder VPN می پردازیم. پس تا آخر این بخش همراه ما باشید و از کارایی ساده این فیلتر شکن مطلع شوید.

قدم نخستین دانلود کردن برنامه است شما می توانید این فیلتر شکن را در فروشگاه گوگل پلی دانلود و آن را نصب کنید. یا شما کاربران گرامی برای راهکار آسانتر چون این فروشگاه فیلتر می باشد می توانید این فیلتر شکن را بدون داشتن VPN در سایت ما دانلود بکنید. که لینک دانلود در اخر این مقاله قرار گرفته است.

قدم دوم نصب این برنامه و باز کردن و اجرای آن است. بعد از دانلود کردن آن شما باید این نرم افزار را در گوشی خودتان نصب کنید. البته لازم به ذکر است که این فیلتر شکن فقط برای آندروید طراحی شده است. این فیلتر شکن بسیار کم حجم می باشد و با پاییت ترین نسخه آندروید هم می توانید آن را اجرا کنید.

مرحله بعد وارد شدن به برنامه و اتصال به آن است شما کاربران گرامی بعد از ورود به برنامه یک صفحه که شامل سرور های موجود در برنامه و جزئیات آن است. شما کاربران می توانید فقط با یک کلیک ساده به Blue Thunder VPN پر سرعت متصل شوید. در این تصویر هنگام اتصال شما که در این زیر قرار گرفته شده است را به شما نشان می دهد.

 

 

محیط نرم افزاری فوق العاده Blue Thunder VPN

با اجرای برنامه با یک سری آپشن های درون برنامه ای برخورد خواهید کرد. محیط این فیلتر شکن بسیار جذاب و ساده می باشد. در منو بالایی آن شما می توانید یک سری کلید ها را ببینید یکی از آن کلید ها اشتراک گذاری برنامه است. شما می توانید این فیلتر شکن را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید. به صورت کلی این فیلتر شکن را با جرئت می توان بهترین فیلتر شکن برای آندروید و بهترین برای دنیا دانست.

 

در این قسمت از سرعت این فیلتر شکن برای شما یک تست گرفته ایم:

همان طور که دیدید سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا می باشد و شما با این سرعت بی نظیر هم در دانلود وهم آپلود بدون مشکل خواهید بود.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان Blue Thunder VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *