برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Eternal VPN برای سامسونگ

دانلود فیلتر شکن Eternal VPN به صورت مستقیم

امروزه داشتن یک فیلتر شکن قوی می تواند شما را از دست تمامی فیلترینگ ها رها سازد. برای اینکه شما بتوانید به صورت آزادانه در دنیای اینترنت گردش کنید قطعت یک وی پی ان لازمه کار شما خواهد بود. فیلتر شکن اترنال وی پی ان از قویترین و البته جدید ترین فیلتر شکن های بازار های اینترنتی به حساب می آید. این فیلتر شکن در همان روز های ابتدایی عرضه اش توانست رکورد های زیادی را جابجا کند. در همان هفته های ابتدایی دانلود زیادی را کسب کرد و توانست در چارت پر دانلود ترین فیلتر شکن های هفته در فروشگاه گوگل پلی قرار گیرد.

 

نکته ای که بسیار در مورد این فیلتر شکن جالب است همان طور که در عنوان هم تماشا نمودید کارایی خارق العاده در گوشی های سامسونگ است. این فیلتر شکن در این مدل گوشی بسیار خوب جواب گو بوده است و در بین مدل های مختلف آندروید برای سامسونگ بهترین بوده است. از این رو کاربران سامسونگ می تواند به صورت جدی از این فیلتر شکن حساب ببرند و فیلتر شکن Eternal VPN را برای سری گلکسی و انواع مدل ان به کار گیرند.

بک گراند و فضای داخلی جذاب Eternal VPN

نکته ای که درباره همه فیلتر شکن ها هم مهم است فضای داخی و محیط نرم افزاری است. به این دلیل که اولین چیزی که شما با ورود به داخل فیلتر شکن می بینید بک گراند آن است. پس به صورت قطع از بخش های حیاتی نرم افزار به حساب می اید. در داخل بک گراند آن از رنگ های روشن آبی و صورتی استفاده شده است و این رنگ بندی ساده و یکنواخت بسیار جذاب می باشد. نکته بعدی لوگوی فیلتر شکن است ، لوگوی Eternal VPN در یک قاب مثلثی شکل یک دست که کلیدی را به معنای باز گشایی هر سایت و برنامه در دست دارد. مهم تر از همه کاربری ساده این نرم افزار است به گونه ای که هنگام استفاده از فیلتر شکن هیچ باگی را مشاهده نمی کنید و کلا کاربری بسیار ساده و جالبی را دارد.

 

پر قدرت در قسمت سرور ها

هر فیلتر شکن چند بخش حیاتی و بسیار مهم دارد که یکی از آن ها سرور ها هستند. سرور های هر فیلتر شکن می تواند همه چیز را درباره آن مشخص کند و باید از سرعت کافی و قوی برخوردار باشند. این فیلتر شکن سرور های مختلف را در موقعیت های مختلف جغرافیایی به شما می دهد. اسن سرور ها سرعت بی همتایی را دارند و پینگ بی نظیری را به شما می دهند. نکته جالب که فیلتر شکن Eternal VPN دارد سرور های زیاد است که این سرور ها می توانند به اینترنت همه اپراتور های داخلی ایران متصل شوند.

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری سرور های این فیلتر شکن با اینترنت ما نتوانستیم از فیلتر شکن Eternal VPN تست از سرعت فوق العاده آن بگیریم و شما بینندگان نظاره گر سرعت آن باشید.

 

لینک دهی مستقیم دانلود فیلتر شکن Eternal VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago