برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم

یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی امروزه فیلتر شکن ها به حساب می آیند. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که به شما امکان ورودی آزادانه به اینترنت را می دهند. علاوه بر آن در بهبود کیفیت اینترنت شما تاثیر مستقیم دارند. به همین دلیل داشتن یک فیلتر شکن بسیار مهم و حیاتی می باشد. ممکن است فیلتر شکن ها دارای ریسک و خطرات احتمالی باشند. از این رو قبل از دانلود و نصب فیلتر شکن مورد نظرتان بررسی هایی نسبت به ان انجام بدهید. تا از این خطرات احتمالی به دور بمانید در این مقاله برای شما یک فیلتر شکن مطمئن و قابل اعتماد را معرفی می کنیم. فیلتر شکن Grade VPN از ایمنی ترین و قوی ترین فیلتر شکن های درون گوگل پلی به حساب می اید.

 

نکته مهم و جالب درباره این فیلتر شکن قوی رایگان بودن آن می باشد. شما می توانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه اظافه ای این فیلتر شکن را داشته باشید. علاوه بر آن همان طور که در سر تیتر این بخش دیدید این فیلتر شکن دارای آی پی ثابت می باشد. این نکته برای کاربران ایرانی بسیار مهم می باشد. چون در اتصال شما تاثیر خاصی دارد و فیلتر شکن مورد استفاده شما باید حتما دارای آی پی ثابتی باشد.

سرور های قوی و پرسرعت Grade VPN

یکی از مهم ترین قسمت های یک فیلتر شکن به طور قطع سرور های آن می باشدو سرور های یک فیلتر شکن اتصال شما را پدید می آورند. باعث می شود که یک تونل ارتباطی ایجاد شود که شما را به یک کشور دیگر متصل کند. و شما کاربران به عنوان کاربر کشور دیگری که از تحریم های اینترنتی به دور است وصل شوید. از این راه می توانید فیلترینگ های دردسر ساز را دور بزنید و به صورت آزادانه و به دور از هر فیلترینگی باشید. فیلتر شکن قوی با آی پی ثابت Grade VPN دارای بیش از 50 تا سرور پرسرعت با بهترین پینگ را دارا است. علاوه بر آن همه این سرور ها به صورت نامحدود برای شما کاربران فعال می باشند.

سرور های این فیلتر شکن هیچ مجدودیت حجمی ندارد و شما می توانید به صورت نامحدود از آنها استفاده نمایید. علاوه بر آن برای اکثر اینترنت های داخلی ایران مناسب می باشد و هیچ مشکلی در اتصال شما پیش نمی آید.

 

دسترسی آزاد و کاربری خاص

هر کاربری به دنبال فیلتر شکنی است که هنگام استفاده از آن با باگ های اعصاب خورد کن دست و پنجه نرم نکند. فیلتر شکن Grade VPN با توجه به کاربری ساده و بسیار روانی که دارد باعث شده کاربران از آن رضایت کامل را داشته باشند. علاوه بر آن این فیلتر شکن به شما همه دسترسی ها را داده است. که برای کاربران این موضوع بسیار خوشایند بوده است. به صورت کلی شما کاربران با دریافت این فیلتر شکن از هر گونه فیلتر شکن دیگری بی نیاز خواهید بود.

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت بد اینترنت در این بخش موفق نشدیم از سرعت فیلتر شکن Grade VPN تست سرعتی بگیریم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Grade VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین…

10 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی و سریع ZP VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن چه کاربردی دارد؟ فیلتر شکن ها امروزه نقش اساسی را در بین کاربران…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مطمئن LEW VPN به صورت مستقیم

 دانلود رایگان LEW VPN برای اندروید هر کاربری امروزه به طور قطع به فیلتر شکن…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان در کشور ما همان جور که خودتان مطلع…

1 روز ago