برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب راحت فیلتر شکن Phone Guardian VPN

اتصالی راحت و بدون هیچ گونه پیش نیاز

دریافت رایگان فیلتر شکن امروزه نیاز هر گونه کاربری می باشد. فیلتر شکنی که بتواند در همه حوزه ها به شما خدمات موفقی را برساند. لازم است بدانید که امروزه فیلتر شکن ها به چند دسته تقسیم شده اند. که کاربران را کاملا سردرگم کرده است برای ورود آزادانه به داخل فضای اینترنت لازم است شما به سرور ها اتصال یابید. فیلتر شکن Phone Guardian VPN از جدید ترین فیلتر شکن های مناسب همه کاربران است. که برای سیستم عامل های آندرویدی ساخته شده است و شما می توانید به راحتی از طریق لینک پایینی مقاله آن را دانلود کنید.

 

باید توجه داشت که این فیلتر شکن بسیار راحت قابل دانلود و نصب است. کافی است شما به فروشگاه گوگل پلی بروید و در آنجا این فیلتر شکن را دانلود نمایید. اما خب به دلیل فیلتر های موجود در ایران ممکن است وادر شدن به این فروشگاه سخت باشد. از این رو برای شما کاربر های عزیز می توانید از طریق سایت ما یعنی APKSAZ به راحتی دانولد نمایید. قدم زدن راحت و وارد شدن به فضای مجازی را می توانید با این وی پی ان قوی تجربه کنید.

Phone Guardian VPN مخصوص گیمر ها

امروزه به دلیل زیاد شدن کاربرانی که در فضای اینترنت بازی های آنلاین را انجام می دهند. قطعا به یک فیلتر شکن یا دی ان اس نیاز پیدا خواهند کرد. به دلیل اینکه به شما امکان این را می دهد سرعت چند برابر بیشتری را داشته باشید. لازم است که به شما کاربران عزیز بگوییم به وسیله سرور های فیلتر شکن قوی Phone Guardian VPN می توانید به بهترین پینگ ممکن نیز برسید. علاوه بر آن اجازه استریم آنلاین و شبکه های مجازی مختلف مانند توییچ و یوتیوب را می توانید با این فیلتر شکن برای کاربران ایرانی داشته باشید.

سرور های نامحدود و قوی

جهت استفاده کردن از سرور های قوی فیلتر شکن Phone Guardian VPN می توانید به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید. سرور های این VPN کاملا رایگان و نامحدود هستند. یعنی در اتصال شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت حجمی از این سرور ها استفاده کنید و متصل باشید. از این رو شما می توانید برای انجام دانلود هایتان یا در بارگذاری فایل های مد نظر بدون هیچ گونه محدودیتی حجمی به راحتی این کار را انجام دهید.

 

ایجاد فضای امن و بدون خطر

بدون شک کاربران بدنبال یک فضای ایمن می گردند. تا به راحتی از آن استفاده کنند. و حادثه هایی مانند دسترسی هکران به داده های شخصی را نبینند. این مورد در صورتی به واقعیت می پیوندد که فیلتر شکن شما از امنیت بالایی برخور دار باشد. فیلتر شکن امن و بسیار قوی Phone Guardian VPN تمام داده های شما را رمز نگاری می کند. که هر کسی نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این نکته باید دانست که یک تونل ایمن برای کاربران جهت ارسال و انتقال فایل های خصوصی ایجاد می شود. در کل با داشتن این فیلتر شکن شما می توانید به هر چیزی دست یابید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن Phone Guardian VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago