دانلود فیلتر شکن Privado VPN مناسب رایتل

دانلود فیلتر شکن Privado VPN به صورت کاملا رایگان

به طور قطع برای همه شما پیش امده است که بخواهید از یک برنامه و یا یک سایت استفاده کنید. اما به دلیل تحریم هایی که وجود دارد نتونید از آن استفاده کنید از این رو باید از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی ما به این موضوع پرداخته ایم و برای شما یک فیلتر شکن قوی را معرفی کرده ایم. فیلتر شکن قوی Privado VPN می تواند یک تجربه آزاد را بدون هیچ محدودیتی را برای شما کاربران به وجود بیاورد. این فیلتر شکن کاملا رایگان بوده و شما می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

 

همان طور که در عنوان این مقاله دیدید فیلتر شکن Privado VPN مناسب رایتل است. این فیلتر شکن بر روی اپراتور رایتل به خوبی کار می کند و سرعت دیدنی را به شما می دهد. علاوه بر سیم کارت رایتل می توانید از باقی سیم کار ها مثل ایرانسل و همراه اول هم استفاده کنید. اما با توجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی این فیلتر شکن قوی و سریع انجام دادند متوجه شدند که بر روی رایتل بسیار کاربردی تر و پرسرعت تر عمل می کند.

محیط جذاب و طراحی شیک Privado VPN

با اقتدار می توانیم بگوییم که 90 درصد کاربران ایرانی امروزه از فیلتر شکن استفاده می کنند. حال این فیلتر شکن چگونه است که اینجوری جای خود را بین کاربران باز نموده است؟ فیلتر شکن یک ابزار کاربردی می باشد که شما با ان می توانید به همه محدودیت های اینترنتی دسترسی داشته باشید. تجربه آزادانه را در اینترنت به وسیله فیلتر شکن می توانید داشته باشید. از این رو برای کاربران بسیار مهم است که فیلتر شکن آنها محیطی جذاب و کاربری متفاوتی داشته باشد. فیلتر شکن سریع Privado VPN از این رو بسیار عالی عمل کرده است و یک فضا و محیط جذاب را دارد. برنامه نویسان این فیلتر شکن طراحی بسیار شیک و خاصی را بر روی فضای داخلی نرم افزار انجام داده اند. به گونه ای که بک گراند با رنگ بندی های خاص و یک دست کاملا متفاوت کرده است.

ویژگی های جالب و متفاوت Privado VPN

  • قابلیت Auto Connnet: در کثر وی پی ان ها پیش می آید که بعد از اتصالی زیاد خود به خود فیلتر شکن قطع می شود. حال بعضی از فیلتر شکن ها دارای این قابلیت هستند و می توانند به صورت خودکار دوباره اتصال را برقرار نمایند. این فیلتر شکن از این قابلیت برخوردار می باشد و به صورت اتوماتیک دوباره اتصال برقرار می شود. این نکته هم باید اظافه کنیم که هنگامی که اتصال شما قطع می شود امکان اینکه اظلاعات شخصی شما در اختیار دیگران و در معرض خطر قرار می گیرد. اما این فیلتر شکن با قابلیت Auto Connnet دوباره اتصال را به وجود می آورد و اطلاعات شما را کدنگاری می کند.

  • سرور های گیمینگ با پینگ فوق العاده: یکی از مهم ترین بخش های هر فیلتر شکن قسمت سرور های آن است. به این دلیل که اتصال و سرعت شما بستگی به سرور متصل شده دارد. فیلتر شکن Privado VPN برای همه اپراتور های سرور مجزا دارد و اما سرور های آن با اینترنت رایتل سرعت بی نظیری دارند و شما می توانید برای دانلود های خود ازش استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که همان طور خودتان میدانید وضعیت اینترنت در این چند وقت به شدت بد بوده است. به همین دلیل نتوانستیم از سرعت این فیلتر شکن تست بگیریم و برای شما در این قسمت قرار دهیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Privado VPN برای آندروید

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *