برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Trenadm VPN با لینک مستقیم

دانلود Trenadm VPN برای آندروید

عمده کاربران اینترنت امروزه در کشور ما با مشکل فیلترینگ دست و پنجه نرم می کنند. مشکلی که باعث اختلال در بسیاری از سایت ها شده سات. برای عبور از این فیلترینگ ها که در اثر یک سری تحریم ها به وجود می آیند. لازمه یک فیلتر شکن قوی می باشد. از این رو داشتن یک فیلتر شکن که بتوان از دست این فیلترینگ ها شما را آزاد کند بسیار کار ساز می تواند باشد. فیلتر شکن Trenadm VPN از قوی ترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. که این امکان را برای شما به وجود می اورد که به صورت کاملا ازادانه در فضای اینترنت باشید.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و به راحتی می توانید صاحب آن شوید. علاوه بر آن برای سیستم های آندروید ساخته شده اند. برای داشتن این فیلتر شکن می توانید به گوگل پلی و یا بدون نیاز به هیچ چیزی به صورت مستقیم و رایگان از ساتی ما دانلود نمایید. در ادامه مقاله کامل فیلتر شکن Trenadm VPN را مورد بررسی قرار داده ایم. از این رو تا آر با ما همراه باشید تا از وضعیت این فیلتر شکن اطلاعات کافی را داشته باشید.

نحوه راه اندازی و استفاده از Trenadm VPN

هر فیلتر شکن چندین مرحله دارد که برای اتصال باید آن ها را طی نمایید. در این قسمت به صورت کامل همه نکان ریز را برای شما می گوییم.

  1. قدم اول دانلود و نصب این فیلتر شکن می باشد. می توانید این فیلتر شکن را در هر جایی که دلخواهتان است آن را دانلود نمایید. سپس فایل دانلود شده را در گوشی آندروید خود نصب کنیم. با ورود به داخل فیلتر شکن با یک صفحه روبه رو می شوید. که چند جای خالی دارد باید ان ها را پر نمایید.
  2. با ورود به داخل فیلتر شکن شما باید یک یوسر نیم و یک پسورد برای خودتان تعیین کنید. تا این فیلتر شکن در دفعات بعدی شما را شناسایی کند. و بتواند خدمات لازم را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر آن این کار باعث می شود که امنیت شما بیشتر شود و بدون وارد کردن رمز تعیین شده به وسیله شما اجازه اتصال به وی پی ان داده نشود. از این رو این فیلتر شکن را می توان یکی از امن ترین ها دانست.
  3. در مرحله آخر با انتخاب سرور مناسب خودتان به راحتی و با یک کلیک ساده می توانید به این فیلتر شکن قوی متصل شوید.

داشتن یک فضا و بک گراند جذاب

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن Trenadm VPN بک گراند یک دست و یک رنگ آن می باشد. قرار گیری مناسب هر بخش در جای خود باعث شده است که هنگام استفاده از این فیلتر شکن شما گم نشوید. و به دنبال چیرزی که میخواهید بگردید چون جای هر چیز مشخص و مناسب می باشد. هنگام اتصال به این فیلتر شکن شما کاربران می توانید سرعت دانلود و آپلود خودتان را هم ببینید. که این مورد باعث می شود که از وضعیت اتصالتان با خبر شوید.

 

دانلود فیلتر شکن Trenadm VPN با لینک مستقیم و کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

3 ساعت ago