برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Ultra VPN از گوگل به صورت مستقیم

بارگیری رایگان و راحت فیلتر شکن اولترا

شاهد هستیم که در فضای مجازی امروزه فیلترینگ شدیدی اعمال شده است. از این رو برای دریافت سرویس های بدون مشکل باید از فیلتر شکن ها استفاده کرد. در این مقاله فیلتر شکن Ultra VPN را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. این فیلتر شکن دارای یک فضای بسیار جذاب می باشد که علاوه بر خصوصیات نرم افزاری فضای بسیار جالب و خاصی دارد. که این مورد ممکن است برای هر سلیقه و هر دسته ای فرق بکند. اما به صورت کلی این فیلتر شکن می تواند به همه نیاز های شما پاسخ دهد. حریم خصوصی کاربران از طرف اولترا وی پی ان کاملا حفظ می شود و از سطح ایمنی بسیار بالایی دارد.

 

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد. به گونه ای که برای دانلود آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. و به صورت کاملا رایگان امکان ورود و استفاده از این فیلتر شکن وجود دارد. لازم به ذکر است که کارایی این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد. به طوری که شما به راحتی می توانید از سرور های قرار گرفته در داخل نرم افزار استفاده کنید. سرعت بالا و ایجاد یک تانل امنیتی از طریق سرور های قوی این فیلتر شکن امکان پذیر است.

دریافت سرور بدون محدودیت حجم Ultra VPN

یکی از مهم ترین نقطه قوت های فیلتر شکن کاملا رایگان Ultra VPN دارا بودن از سرور های بسیار قوی می باشد. این فیلتر شکن خدمات ریانی از طریق سرور بسیار بی نقصی دارد. این امکان را برای شما به وجود می آورد که به صورت کاملا نامحدود از این دسته سرور ها استفاده کنید. سرور های بدون محدودیت حجم فیلتر شکن شما را از هر گونه VPN و یا سرور های دیگری نیز بی نیاز خواهد کرد.

 

ایمنی با سطح بالا و IP ثابت

به طور همگان کاربران به ایمنی یک نرم افزار اهمیت بسیار زیادی را می دهند. فیلتر شکن قوی اولترا وی پی ان دارای سرور های بسیار ایمن می باشد. که به صورت کامل می تواند تمامی داده های شما را در یک محیط امن نگه داری و محافظت کند. قابل توجه همگی کاربران دسترسی آزاد شما به همه سیستم های به وسیله این فیلتر شکن امکان پذیر می باشد. البته لازم به ذکر است که IP این فیلتر شکن کاملا ثابت می ماند. یعنی یک سری اقدامات صورت می گیرد که امنیت شما را چندین برابر می کند.

هنگام برقراری اتصال این فیلتر شکن تمامی داده های شما را به وسیله تعدادی کد، قفل می کند. لازم به ذکر است که با این ویژگی آی پی هنگان برقراری اتصال هویت شما نامعلوم می ماند. این عمل باعث می شود که هویت شما هنگام برقراری اتصال به سرور ها همچنان ناشناس می ماند. یعنی یک اتصال ایمن و کاملا کدگذاری شد را برای شما به وجود می آورد.

 

لازم به ذکر است به دلیل قطع و وصلی های مکرر نت موفق به تست گیری از سرعت  فیلتر شکن Ultra VPN فوق العاده نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Ultra VPN مخصوص آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago