برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن VPN Connect مخصوص گیمر ها

دریافت بدون دردسر وی پی ان

در فضای مجازی امروزه ما شاهد این مورد هستیم. که به خاطر وجود فیلترینگ های شدید اعمال شده دیگر نمی توان به راحتی وارد همه بخش های اینترنت شد. از این رو نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارید که بتواند در این مورد کمک حال شما باشد. فیلتر شکن VPN Connect می تواند بهترین و عالی ترین خدمات ممکن را در همه موارد به شما بدهد. لازم به ذکر می باشد که این فیلتر شکن دارای دو نوع نسخه عادی و پولی می باشد که می تواند هر دو این موارد برای دسته های مختلفی از کاربران مناسب باشند. دارای مصرف بسیار پایین و تقریبا نیم بها حساب می شود که بسیار عالی و درجه نیز می باشد.

 

باید توجه داشت که دو نسخه پولی و رایگان این فیلتر شکن دارد. که اگر می خواهید هیچ هزینه اظافی نکنید می توانید از نسخه رایگان این وی پی ان استفاده نمایید. به صورت کلی نسخه وی آی پی یا پرمیوم این فیلتر شکن که برای دریافت آن باید روی قسمت تاج صفحه اصلی کلیک کنید. و برای به دست آوردن آن هزینه ای را پرداخت کنید که سرور های بیشتر و قوی تر در کنار امنیت بسیار بالا را به شما می دهد. در کل یک بار هزینه کافی و استفاده و بهره لازم و بدون مشکل را خواهید داشت.

سرور های مخصوص گیمر ها

یکی از رکن های مهم هر فیلتر شکن بخش سرور های آن ها می باشد. امروزه تعداد زیادی از گیمر ها از فیلتر شکن ها برای بهبود سرعت اینترنت خود استفاده می کنند. به گونه ای که بعضی از بازی ها ممکن است به شما قابلیت هایی بدهد که باید به عنوان کاربر کشور های دیکر وارد برنامه شوید. به صورت کلی فیلتر شکن VPN Connect می تواند بهترین و عالی ترین قابلیت های ممکن و بالاترین سرعت را در اختیار شما قرار دهد. به وسیله سرور های بدون مکث و قطعی که می تواند شما را به هر آنچه که از یک فیلتر شکن می خواهید نیز برساند.

 

بدون قطعی و امنیت فوق العاده VPN Connect

ممکن است که فیلتر شکنی که شما به آن متصل هستید بعد از مدتی قطع و دچار اختلال در اتصال شود. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا فیلتر شکن VPN Connect مخصوص گیمر ها از سرور های عالی و بدون قطعی در کنار امنیت فوق العاده می باشد. که می تواند به همه کاربران این امکان را بدهدکه سرعت و ایمن بودن را در یک جا تجربه کنند. خدمات اکثرا رایگان و بدون دردسر از قابلیت های این وی پی ان به حساب می آید که می تواند شما را در هر گونه کاری بهترین کند.

باید توجه داشت که سرور های رایگان این فیلتر شکن بعضی اوقات دچار قطعی هایی شود. پس این مورد شایان بر این است که اتصال شما در بعضی مواقع برقرار نشود. به همین خاطر به دلیل ناسازگاری سرور های فیلتر شکن VPN Connect با اینترنت ما موفق به تست گیری از سرعت آن نشدیم.

 

دانلود فیلتر شکن قوی VPN Connect

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago