برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن WG Tunnel رایگان از گوگل

دانلود وی پی ان WG Tunnel به صورت رایگان

دریافت یک نرم افزار برای حفظ حریم خصوصی و برقراری یک ارتباط ایمن از مهم ترین ها می باشد. به خاطر وجود تحریم های دردسر ساز مجبور به استفاده از فیلتر شکن می شوید. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که یک اتصال کاملا قوی را برای از بین بردن تحریم ها برقرار می کنند. فیلتر شکن پرقدرت WG Tunnel که یکی از پرقدرت ترین فیلتر شکن های دنیا به حساب می آید. علاوه بر یک اتصال با امنیت و ایمنی بالا سرعت بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. نکته بسیار مهم در مورد این VPN که می توانید به همه سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید و به راحتی وارد شوید.

 

این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان قابل دریافت می باشد. برای کاربران آندروید می توانند در نهایت سادگی و  فقط به مراجعه به فروشگاه گوگل پلی آن را دانلود کنید. اگر هم که به وی پی ان برای ورود به گوگل پلی دسترسی نداشتید. می توانید از سایت ما یعنی APKSAZ با لینک مستقیم و کاملا رایگان دانلود نمایید. بسیار مهم است که فایل های دانلود خود را از سایت های معروف و معتبر دنیا دریافت کنید. تا از لحاظ ایمنی هم کاملا شما تامین باشید.

پشتیبانی WG Tunnel از زبان های خراجی

شما کاربران گرامی در عین ورود به داخل این فیلتر شکن به صورت پیش فرض یعنی انگلیسی کار می کنید. اما با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس زبان ها می توانید زبان مورد نظر را خودتان انتخاب کنید. نکته مهم پشتیبانی این فیلتر شکن از زبان فارسی می باشد. که کار را برای کاربران ایرانی چندین برابر راحت کرده است. به صورت کلی باید توجه داشت که به زبان های مختلف و بین المللی دنیا همه می توانید دسترسی داشته باشید.

 

 

قابلیت و امکانات های متفاوت

وقتی صحبت از یک فیلتر شکن کامل می کنیم باید به چند چیز مهم توجه داشت. که یکی از آنها امکانات و قابلیت هایی است که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که داخل فیلتر شکن WG Tunnel می شوید. شما می توانید به راحتی به قسمت منو فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. در این قسمت تنظیمات خاصی را می توانید بر روی فیلتر شکن دست کاری کنید. به عنوان مثال می توانید از قابلیت DARK MODE استفاده کنید. یا این فیلتر شکن را به راحتی با نزدیکانتان به اشتراک بگذارید.

  • اتصال راحت فقط با یک کلیک: شما کاربران گرامی و عزیز می توانید به راحتی و فقط با یک کلیک ساده به این فیلتر شکن بی نظیر متصل شوید. علاوه بر آن می توانید خودتان سرور مورد نظرتان را انتخاب یه اجازه دهید که فیلتر شکن WG Tunnel به صورت اتوماتیک بهترین سرور را برای شما کاربران عزیز انتخاب نماید.
  • اتصال به اینترنت های مختلف داخلی: شما کاربران گرامی می توانید با هر اینترنتی که دارید. به این فیلتر شکن متصل شوید. به عنوان مثال برای کاربران رایتل یک سرعت بسیار عالی را دارد که می تواند برای هر کاری بهترین سرعت را به شما کاربران عزیز بدهد.

دانلود فیلتر شکن WG Tunnel به صورت رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago