برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر کاملا رایگان Gem VPN مخصوص آندروید

دانلود وی پی ان رایگان جم

همه ما کاربران ایرانی امروزه به خاطر فیلترینگ های به وجود آمده.به دنبال راهی برای فرار از آن هستیم. باید توجه داشت که این کار فقط چند راه دارد که یکی از بهترنی راه ها استفاده از فیلتر شکن می باشد. فیلتر شکن ها ابزاری قدرتمند و سریع هستند. که می توانند اتصال پایدار و بدون داشتن فیلترینگ را ایجاد کنند. فیلتر شکن کاملا رایگان Gem VPN یکی از این وی پی ان ها می باشد. که شما به وسیله آن می توانید بدون پرداخت هیچ پولی و کاملا رایگان همه تحریم ها را برطرف کنید. از همه مهم تر این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد که در ادامه کامل این به این موضوع پرداخته ایم.

 

جم وی پی ان مخصوص کاربرانی است که از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند. به گونه ای که کاربران دیگر سیستم ها نمی توانند این فیلتر شکن را نصب کنند و هنوز برای آن ها عرضه نشده است. فضای ساده و شیکی که این فیلتر شکن برای شما به وجود می آورد باید به بک گراند آن نیز مدیون باشد. فضایی خاص و بدون هیچ گونه شلوغی که کاربری که این وی پی ان را استفاده می کند به صورت ناخواسته جذب این فضای شیک می شود.

سرور های سریع و بسیار بروز Gem VPN

امروزه فیلتر شکن ها یک بخش مهم دارند که سرور ها می باشد. ممکن است در بعضی از وی پی ان ها شما اجازه ورود به قسمت سرور ها نداشته باشید. ولی در فیلتر شگن کاملا رایگان Gem VPN می توانید به همه سرور های داخل فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. از همه مهم تر این فیلتر شکن دارای سرور های سریعی می باشد که به صورت دائمی نیز به روز و آپدیت می شوند. با این کار کیفیت سرعت و سرور ها قطعا بهتر می شود. در صورت بروز مشکل در اتصال با این کار دیگر همه مشکلات نیز برطرف می شوند و در اختیار کاربران نیز قرار می گیرد.

 

مناسب شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در دنیای اینترنت امروزه بین کاربران بسیار پرطرفدار و کاربردی می باشد. از این رو که در کشور ما اکثر این شبکه ها فیلتر می باشند. شما باید به یک وی پی ان متصل شوید و این محدودیت را از بین ببرید. فیلتر شکن کاملا رایگان Gem VPN در این مورد بسیار قوی می باشد. به طوری که شما می توانید به همه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، یوتیوب ، فیسبوک ، توییتر و باقی شبکه ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آن دسته ای از کاربران هستند که از این قسمت های اینترنت کسب در آمد می کنند. به گونه ای که در خرید و فروش های آنلاین از این شبکه ها استفاده می کنند یا از طریق سایت ها این کار ا انجام می دهند. پس با فیلتر شکم جم وی پی ان می تونید به راحتی هر محدودیتی را از بین ببرید و یک تجربه آرام و بدون محدودیت را به دست آوردید.

 

دانلود فیلتر شکن Gem VPN به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

19 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

19 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

19 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago