برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مناسب آندروید Sentinel Shield dVPN

دریافت وی پی ان برای آندروید

اتصالی بدون مشکل و دردسر از دغدغه های همه کاربران ایرانی می باشد. که این مورد به دلیل تحریم های رو اعصاب اینترنتی می باشند. که اجازه اتصالی راحت و ایمن را به شما نمی دهند. از این رو شما باید از VPN های قوی برای رفع آن استفاده کنید. فیلتر شکن Sentinel Shield dVPN از جدید ترین فیلتر شکن های فروشگاه گوگل پلی و فضای اینترنت می باشد. که مناسب آندروید است و هنوز برای سیستم عامل های دیگر عرضه نشده است. لازم است که این موضوع را بدانید که این وی پی ان دارای حجم بسیار کم که برای همه گوشی ها قابل خوانایی و دانلود می باشد. جهت دریافت این وی پی ان می توانید به فروشگاه گوگل پلی بروید یا از طریق لینکی که در آخر مقاله قرار گرفته به صورت مستقیم دانلود کنید.

 

قابل توجه عزیزان این وی پی ان جهت دانلود نیاز به هیچ گونه هزینه ای نیست و کاملا رایگان می توانید این کار را انجام دهید. امروزه فیلتر شکن های زیادی هستند که مناسب سیستم عامل آندروید می باشند. اما بدون شک می توان گفت یکی از بهترین ها فیلتر شکن Sentinel Shield dVPN می باشد. که برای همه قابل دانلود و استفاده می باشد.

متصل در دستگاه های محدود

فیلتر شکن ها امروزه این امکان را دارند که در چندین دستگاه به صورت یکسره کار کنند. اما فیلتر شکن Sentinel Shield dVPN این قابلیت را ندارد. به دلیل اینکه سرور های این فیلتر شکن مختص خود آن است. و شما نمی توانید ان را در برنامه های دیگر قرار دهید. به همین خاطر فقط با یک دستگاه می توانید اتصال خود را برقرار کنید. و تجربه اتصالی پایدار و بدون مشکل را داشته باشید.

 

فیلتر شکن Sentinel Shield dVPN دارای بیش از 100 سرور فعال

بدون هیچ گونه تردیدی با داشتن این وی پی ان شما به بهترین فیلتر شکن جهان از لحاظ سروری رسیده اید. به همین بهانه می توانید با استفاده از سرور های این فیلتر شکن به اتصالی پایدار و قوی برسید. لازم به تذکر است که این فیلتر شکن دارای بیش از 100 سرور فعال می باشد. که به صورت شبانه روزی برای شما کاربران عزیز کار می کنند. لازم است بدانید این سرور ها امنیت شما را هم کاملا تامین می کنند. به گونه ای که می توانید امنیت و بالاترین سرعت را با هم در یک جا داشته باشید.

حفظ حریم خصوصی کاربران

فیلتر شکن مناسب آندروید Sentinel Shield dVPN از مهم ترین ویژگی هایی که دارد امنیت بالا است. به طوری که از حریم شخصی و خصوصی شما کاملا محافظت می کند. امروزه این مورد را در کمتر نرم افزاری در بین وی پی ان ها میبینید. طوری که در مقابل تمامی خطرات احتمالی از داده های شما محافظت می کند. این فیلتر شکن رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای جهت دریافت آن نیست. برای دریافت و دانلود این وی پی ان می توانید از طریق لینکی که در این زیر قرار داده شده است اقدام کنید.

 

لینک دانلود مستقیم Sentinel Shield dVPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago