نصب فیلتر شکن قوی از گوگل AmneziaVPN

دانلود سریع و قوی فیلتر شکن

AmneziaVPN که از بهترین فیلترشکن مخصوص سیستم عامل های آندرویدی است، در دو نسخه وجود دارد. که یکی از آن ها رایگان و دیگری پولی یا پرمیوم می باشد. کارایی این فیلتر شکن بسیار ساده و برخورداری از ویژگی های متنوع و بالایی است. این فیلترشکن ریسک های حاصل از وارد شدن به نرم افزار را مسدود و بلاک می کند. و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از فیلترینگ های شدید به وجود آمده عبور کنید البته ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت در در این چند وقت اخیر ورود به سایت ها خارجی دشوار شده باشد. فیلتر شکن قوی آمنزیا را می تواند به راحتی و مستقمی از طریق گوگل و سایت های مختلف به راحتی و مستقیم نیز دانلود کنید.

 

قابل توجه همه کاربران تمامی سرویس های داخل این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد. که می توانید از همه این ویژگی ها استفاده کنید و برای رفع تحریم ها به کارببرید. رفتن به یک فضای جدید و بدون هیچ گونه محدودیت از قابلیت های فیلتر شکن AmneziaVPN است که برای شما کاربر های عزیز همه محدودیت ها را به خاتمه می رساند. علاوه بر این فیلتر شکن حجم کم دارد و می توانید در اکثر سیستم عامل های آندرویدی حتی گوشی های قدیمی این فیلتر شکن را نصب کنید و داشته باشید.

اتصال سریع و بدون محدودیت حجم

شکستن دیواری که کاربر را محدود می کند تا به فضای آزاد برسد. کار یک فیلتر شکن قوی می باشد که در این مقاله یکی از این وی پی ان ها را برای شما آورده ایم. فیلتر شکن قوی AmneziaVPN از محدود نرم افزار های جدید است که کاملا رایگان در هر زمینه ای خدمات لازم را به کاربر ها می رساند. در همین راستا شما باید توجه کنید که اتصال سریع و نامحدود را می توانید به دست آورید. کافی است به سرور مد نظرتان در داخل فیلتر شکن اتصال یابید. تا به راحتی به همه اینترنت به صورت آزادانه و هیچ گونه سدی وارد شوید.

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن بدون محدودیت حجم برای شما کار می کند. این مورد یعنی می توانید به صورت نامحدود و بدون هیچ محدوده از سرعت و قابلیت های جالب این وی پی ان استفاده کنید. به صورت کلی با اتصال به خود فیلتر شکن به گونه ای شما به محیط ازاد و بدون هیچ تحریم اینترنتی دست می یابید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم

راه دادن به یک کاربر که همه محدودیت ها را به پایان برساند. به گونه ای فقط کار فیلتر شکن AmneziaVPN می باشد. در همین راستا برای دانلود کردن این فیلتر شکن شما کاربر های گرامی می توانید از لینک زیر اقدام کنید. که هم می توانید از گوگل به صورت فایل VPN را دانلود کنید. یا اینکه از لینک دیگری که شما را به گوگل پلی هدایت می کند استفاده کنید و این فیلتر شکن قوی را برای سیستم خود دریافت کنید.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان AmneziaVPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *