برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان قوی G-VPN با لینک مستقیم

نحوه اتصال راحت و آسان

در فضای مجازی امروزه شاهد اعمال زیادی از تحریم های اینترنتی هستیم. که کار را برای کاربران بسیار سخت کرده است. به گونه ای که نمی توانند به بسیاری از سایت های جهانی به خاطر این محدودیت ها دسترسی داشته باشند. لازم است برای رفع این محدودیت ها از ابزاری به نام فیلتر شکن ها استفاده کنند. فیلتر شکن قوی G-VPN می تواند در این عوضه کمک بسیاری را به شما نیز بکند. این وی پی ان از نرم افزار های جدید داخل فروشگاه گوگل پلی می باشد. که نمره بسیاری خوبی را در همین هفته های ابتدایی عرضه اش توانسه دریافت کند. در کل کاربران در قسمت کامنت ها تعریف زیادی را از ویژگی ها و قدرت این فیلتر شکن کردند.

 

فیلتر شکن جی وی پی ان به صورت رایگان قابل دانلود است. البته لازم به ذکر می باشد که شما خودتان می توانید اشتراک بخرید و از نسخه پولی آن هم استفاده کنید. اما با تنوجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی این وی پی ان انجام داده اند. فرق چندانی بین نسخه پولی و عادی این فیلتر شکن وجود ندارد. پس نیازی نیست که هزینه اظافی را برای این نسخه پرداخت کنید.

امنیت بالا و حفظ حریم کاربران G-VPN

همه مخاطبانی که در این حوضه هستند. به دنبال یک فضای ایمن هستند. که کسی نتواند به حریم آنها دسترسی داشته باشد. ممکن است یک سری ربات ها یا هکر ها بخواهند به این قسمت نفوذ کنند. اما فیلتر شکن G-VPN مانند دیواری در مقابل این خطر ها می ایستد و کآن ها را به راهی دیگر کج می کند. از همه مهم تر ایجاد یک تونل امنیتی است که این داده ها را در یک فضای ایمن انتقال دهد و کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد.

 

اتصال پرسرعت بدون قطع و وصلی

دیگه لازم نیست سر به جا های عجیب برای بالا بردن سرعت بزنید. وقتی که یک فیلتر شکن قوی مانند G-VPN دارید از همه این موارد بی نیاز می شوید. این فیلتر شکن قوی دارای سرور های مختلف دنیا مانند آلمان، آمریکا، کانادا و فرانسه تعدادی از سرور های قوی این فیلتر شکن هستند. به وسیله این سرور های پرسرعت شما اتصالی پایدار و بدون قطع و وصلی را خواهید داشت. که به شما این اجازه را می دهد به همه قسمت های فضای مجازی به راحتی وارد شوید. این سرور ها نه تنها پینگ عالی و سرعت بی نظری را به شما می دهند. بلکه در امنیت داخل نرم افزار هم تاثیر بالایی دارد. برای برقراری اتصال و برخورداری از این سرعت بالا کافی است که 1 کلیک ساده تا اتصال قوی انجام دهید.

 

باید توجه داشت که به دلیل سرعت بد و ناسازگاری هایی این فیلتر شکن با گوشی موفق به تست گیری از فیلتر شکن جی وی پی ان نشدیم. اما این موقعیت قطعا بهتر خواهد شد و می توانید از خدمات رایگان این فیلتر شکن شما کاربران عزیز استفاده کنید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن G-VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago