برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان

گزینه خاصی که کاربران در فضای اینترنت به سک فیلتر شکن توجه می کنند. استفاده قوی و بدون مکث در عین اتصال می باشد. که فیلتر شکن پرسرعت و رایگان Wall VPN از این دسته نرم افزا رها می باشد. که دارای قوی ترین سرور ها و بهترین خدمات ممکن می باشد. که شما می توانید با اتصال به آن به همه محدودیت ها خاتمه بدهید حتی کمک می کند. که شما سرعت اینترنت خود را دقیقا چندین برابر بهتر و پر قدرت تر بکنید که این مورد بر می گردد. به سرور های و تبادلات داده ای در بهترین نحو و شیوه ممکن که باعث می شود هیچ چیزی جلو گیر شما نباشد.

 

این وی پی ان برای همه سنین کاربران مناسب و هیچ گونه محدودیتی ندارد. این مورد یعنی هیچ گونه محتوای بد و غیر اخلاقی عرفی در نرم افزار وجود ندارد. که همه رده های سنی می توانند از ان استفاده و برای سیستم خود دانلود کنند. از طرف دیگر در همه اینترنت این فیلتر شکن قوی و غیر پولی را دانلود کنید. حتی فضای خاص و لگوی جذابی که دارد کاملا در یاد کاربر می ماند و Wall VPN را می توانند به راحتی پیدا کنند.

Wall VPN بهترین گزینه

یکی از خصوصیات منحصر به فرد آن Wall VPN بودن آن اشاره کردکه ترافیک شما در دو سرور مختلف و با دو ای پی جداگانه تقسیم و مسیریابی می‌شود و رهگیری و ردیابی آن بسیار مشکل می‌شود. که امنیت و ایمنی کاربر را چندین برابر نیز افزایش می دهد. هرگز اطلاعات شما شامل دیدن کردن از سایت ها و کلا تارخچه و History  تاریخچه دی ان اس های شما را نگهداری نکرده و می توانید با خیال راحت گردش خود را در فضای آزاد و بدون دردسر انجام دهید. دارای قابلیت های جدید برای دسترسی به محتوای وب سایت های استریمی  مثل توییچ و Netflix که محدودیت جغرافیایی در ارائه خدمات خود دارند. به صورت خودکار زمانی که به وای فای های مختلف و ناشناس در مکان های محتلف می توانید با یک کلیک ساده و اتصال راحت همه محدودیت ها را دور بزنید.

 

اتصال راحت و بدون دردسر

یکی از مهم ترین و اصل های اولیه هر فیلتر شکن داشتن یک مسیر راحت برای رسیدن به یک اتصال پایدار است. که در فیلتر شکن Wall VPN شما می توانید با یک کلیک ساده به سرعت شایسته خود برسید. علاوه بر این موضوع می توانید به سرور های مختلف و گوناگون از نقاط مختلف دنیا اتصال یابید. جهت دریافت و دانلود وال وی پی ان می توانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود کنید.

دانلود فیلتر شکن Wall VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و جدید DuneVPN

اتصال بدون محدودیت و بارگیری مستقیم فیلتر شکن ها در یک برهه زمانی به یک…

3 روز ago