دانلود فیلتر شکن CNet VPN وی پی ان کاملا رایگان

 فیلتر شکن CNet VPN با لینک دانلود به صورت مستقیم

در دنیای امروزه اینترنت هر کاربری به دلیل فیلترینگ های موجود به یک فیلتر شکن نیاز پیدا خواهد کرد. اگر بخواهیم برای دور زدن این فیلترینگ ها از یک فیلتر شکن استفاده کنیم تیم ما CNet VPN را به شما معرفی می کند. این فیلتر شکن کاملا رایگان بوده و تمام نیاز های شما را بر طرف می کند از این جهت شما با یک فیلتر شکن کامل طرفید. با اتصال به سی نت وی پی ان شما می توانید به نهایت سرعت ممکن برسید و در کنار آن به همه کار های روزمره خود برسید. سرعت یک فیلتر شکن امروزه از ملاک های اصلی فیلتر شکن ها است که CNet VPN از این بابت بسیار خوب بوده و کامل خود را نشان داده است.

 

سرور های پرسرعت CNet VPN

سرعت یک فیلتر شکن مهم ترین بخش یک ابزار برای دور زدن تحریم ها و فیلتر ینگ های امروزه است. این فیلتر شکن در قسمت سرعت واقعا بی نظیر بوده و از سرعت بسیار بالایی برخور دار است. سرور های موجود در داخل نرم افزار از پینگ مناسبی برخوردارند و با این سرور ها شما می توانید به انجام بازی های آنلاین هم بپردازید. علاوه بر آن با توجه به سرعت بی نظیری که CNet VPN دارد شما کاربران می توانید بزرگ ترین فایل ها با بیشترین حجم را توی مدت زمان خیلی کم دانلود بکنید و از این بابت نهایت لذت را با این فیلتر شکن تجربه کنید.

کارایی و قابلیت های فیلتر شکن CNet VPN

این فیلتر شکن از بابت کارایی و استفاده کردن بسیار روان بوده و درون برنامه هم هیچ باگی را نمیبینید. این امکان که شما با اتصال به این فیلتر شکن دیگر خبری از تبلیغات های خسته کننده نیست می تواند خبر بسیار خوشایندی برای کاربران باشد. از قابلیت های دیگر این فیلتر شکن بخواهیم بگوییم CNet VPN از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و از این حیث بسیار پیشرفته و مدرن عمل کرده اند برنامه نویسان این فیلتر شکن.

 

CNet VPN برنامه سبک با طراحی خاص و شیک است. با باز کردن و اجرای این فیلتر شکن کامل می توانید این گزینه را در آن مشاهده کنید طراحی خاص و مدرنی که در آن ایجاد شده است. این فیلتر شکن از حجم بسیار پایین یبرخور دار است و بر روی همه دستگاه ها قابل اجرا می باشد.

ایمنی کامل را با CNet VPN تجربه کنید

از ویژگی هایی که می تواند این فیلتر شکن به آن افتخار کند امنیت و ایمنی بالای آن است. این فیلتر شکن به صورت کامل از تمامی داده ها و حریم خصوصی کاربران محافظت می کند. این کار باعث شده است که کاربران اطمینان کامل را به این فیلتر شکن داشته باشند. همین امنیت بالا باعث شده است که در صدر چارت گوگل پلی قرار بگیرد و در بین فیلتر شکن های جدید رتبه خیلی خوبی را کسب کند.

 

در این بخش از فیلتر شکن کاملا رایگان CNet VPN یک تست سرعت گرفته ایم:

همونجوری که نظاره گر بودید سرعت فیلتر شکن بسیار قوی بوده و می توان در دانلود ها و انجام بازی های آنلاین روی سرعت آن حساب کرد.

 

 لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن CNet VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *