دانلود فعال ترین فیلتر شکن دنیا Halo VPN

بارگیری و دریافت فیلتر شکن فعال هالو وی پی ان

در دنیای امروزی اینترنت که تحریم ها و محدودیت های دسترسی به فضای آنلاین اینترنت هر روز رو به زیاد شدن است. نیاز به ابزار هایی که با آن ها بتوان این فیلتر ها را از بین ببریم. برای هر کاربری که در داخل اینترنت کار می کند نیازی اساسی می باشد. یکی از این نرم افزار ها برای رفع تحریم های اینترنتی، فیلتر شکن Halo VPN است که به کاربران امکان دسترسی آزاد و با امنیت بالا را به محتوای سانور شده را می دهد. داشتن و استفاده روز مره از این فیلتر شکن می تواند برای همه کاربران مفید واقع شود. به این دلیل کخ افراد متصل به این فیلتر شکن به راحتی می توانند در داخل اینترنت به هر محتوایی که علاقه دارند. آزادانه دسترسی داشته باشند.

 

این فیلتر شکن برای سیستم عامل های آندروید در دسترس می باشد. هنور برای سیستم عامل های دیگر به جز آندروید عرضه و ساخته نشده است. پس این فلتر شکن را فقط کاربرانی می توانند استفاده نمایند که آندروید هستند. نکته بسیار مهم در مورد این فیلتر شکن فعال بودن همیشگی در کنار رایگان بودن ان است. شما کاربران به راحتی می توانید به صورت مکرر از این فیلتر شکن استفاده نمایید. و از همه مهم تر به صورت کاملا رایگان این وی پی ان را در قسمت های معتبر بازاری های آنلاین دانلود نمایید.

برخورداری از فعال ترین سرور ها با Halo VPN

شما کاربران گرامی با دانلود و نصب این فیلتر شکن از لحاظ سرور تامین می باشید. سرور های این فیلتر شکن دارای سرعت زیاد و پینگ مناسب هستند. از طرفس شما با فعال ترین فیلتر شکن دنیا طرف هستید و هنگان بروز مشکلات در اتصال می پشتیبانی 24 ساعتی و همیشگی جواب گوی شما می باشد. مهم تر از همه شما با اتصال به این فیلتر شکن یعنی Halo VPN هیچ محدودیتی در ورود و خروج به سایت های معروف خارجی ندارید. از این رو به همه بخش های دنیای اینترنت می توانید دسترسی داشته باشید.

 

ایمنی بالا و محیط راحت

یکی از بهترین ویژگی های این فیلتر شکن محیط راحت آن می باشد. به گونه ای که با ورود به داخل این فیلتر شکن یک محیط جدید و دلنواز را میبینید. از طرفی این فیلتر شکن دارای خدمات زیاد و ایمنی بالا می باشد. هنگام اتصال به فیلتر شکن Halo VPN تمام داده های شما به وسیله سرور ها کد نگاری می شوند. ابن کار اجاره ورود هکر ها را به داخل اطلاعات شما نمی دهد. از این رو شما با دانلود و نصب کردن این فیلتر شکن علاوه بر سرعت کافی بالاترین ایمنی را هم خواهید داشت.

با عرض پوزش متاسفانه به دلیل ناسازگاری هایی که بین اینترنت و سرور های این فیلتر شکن به وجود آمد. موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن Halo VPN نشدیم. اما این وضعیت موقتی بوده و در کمترین ظمان ممکن قطعا بهتر خواهد شد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Halo VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *