دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی

یکی از اصلی ترین ویژگی استفاده از فیلتر شکن Zoog VPN حفظ حریم خصوصی و امنیت کلی مخاطبان است. با استفاده از این وی پی ان آی پی اصلی کاربر معلوم نیست و کاملا ثابت می باشد و فعالیت های آنلاین او به صورت ناشناس باقی خواهد ماند. این قابلیت نه تنها از دسترسی افراد جاسوس به داخل حریم شما محافظت می کند. بلکه امکان دسترسی به قسمت های تحریم شده در برخی مناطق محدود شده جغرافیایی را نیز فراهم می کند. از این رو برای نصب این فیلتر شکن قدرتمند کاربران به راحتی می توانند از لینک قرار داده شده در بخش آهر این مقاله استافاده نمایید. به راحتی هم با ورود به فروشگاه گوگل پلی می توانید اقدام به دانلود این فیلتر شکن بکنید. علاوه بر آن اتصال راحتی که فیلتر شکن زاگ وی پی ان دارد نیاز به هیچ گونه راهنمایی نیست.

 

لازم به ذکر است این فیلتر شکن برای ورود آزادانه به تلگرام بسیار مناسب می باشد به گونه ای که شما می  توانید به راحتی در این شبکه اجتماعی معروف ورود ازادانه ای داشته باشید. امروزه کسب و کار های اینترنتی بسیار زیاد شده از جمله خرید و فروش های آنلاین که در این برنامه یعنی تلگرام حجم این کار بسیار زیاد است. به دلیل امنیت بالایی که این نرم افزار دارد کاربران به راحتی می توانند اطلاعات شخصی خودشان را در این برنامه قرار دهند. به صورت کلی با داشتن فیلتر شکن Zoog VPN می توانید به راحتی وارد این برنامه شوید.

ایمنی و نهایت سرعت را با Zoog VPN تجربه کنید

در بین فیلتر شکن ها دو اصل اساسی وجود دارد که می تواند ستون هر نرم افزار باشد. یکی از این اصل ها ایمنی بالا می باشد. به گونه ای که بتواند از حریم شخصی کاربران حفاظت کند. هنگامی که یک فیلتر شکن بتواند این کار را نجام دهد. به این معنی است که قابل اعتماد و مناسب می باشد. علاوه بر آن از مهم ترین ویژگی های هر فیلتر شکن که برای کاربران هم بسیار مهم است سرعت آن می باشد. فیلتر شکن Zoog VPN دارای سرور های بسیار قوی و پرسرعت می باشند. که این امکان را به شما می دهند به هر قسمتی از اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن در دانلود های پر حجم خود می توانید از این فیلتر شکن قوی استفاده لازم را ببرید.

 

پشتیبانی از قابلیت Killswitch

به صورت قطعی و کاملا می توان گفت که هر فیلتر شکن نیز قطعا به کیل سوییچ نیازی اساسی دارد. با استفاده از این ویژگی هویت و موقعیت جغرافیایی و IP اصلی شما به هیچ وجه مشخص نمی شود. داده ها و اطالاعات شخصی شما کد گذاری می شود و به آن موقعیت فرستاده می شود تا هر کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد. به صورت کلی و خلاصه وار این قابلیت یک اتصال بسیار امن را برای شما کاربران عزیز به وجود می آورد.

با عرض پوزش به دلیل قطع و وصلی های اینترنت در این چند وقت اخیر موفق به تست گیری از سرعت Zoog VPN نشدیم.

 

دانلود با لینک مستقیم فیلتر شکن Zoog VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *