دانلود فیلتر شکن پرقدرت جهانی Simple VPN Pro

دانلود وی پی ان Simple VPN Pro به صورت رایگان

دریاقت یک ابزار برای حفظ حریم خصوصی و برقراری یک ارتباط ایمن از واجبات می باشد. به خاطر وجود تحریم های دردسر ساز ناچار به استفاده از فیلتر شکن می شوید. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که یک اتصال کاملا قوی را برای حل تحریم ها برقرار می کنند. فیلتر شکن پرقدرت Simple VPN Pro که یکی از پرقدرت ترین فیلتر شکن های جهلن به حساب می آید. علاوه بر یک اتصال امن و ایمنی بالا سرعت بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. نکته بسیار مهم در مورد این وی پی ان که می توانید به همه سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید و به راحتی وارد شوید.

 

این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان قابل دریافت می باشد. برای کاربران آندروید می توانند در نهایت سهولت به مراجعه به فروشگاه گوگل پلی آن را دانلود کنید. اگر هم که به وی پی ان برای ورود به گوگل پلی دسترسی نداشتید. می توانید از سایت ما یعنی apksaz با لینک مستقیم و کاملا رایگان دانلود نمایید. بسیار مهم است که فایل های دانلود خود را از سایت های معروف و معتبر دنیا دریافت کنید.

پشتیبانی فیلتر شکن Simple VPN Pro از زبان های مختلف

شما کاربران گرامی هنگام ورود به داخل این فیلتر شکن به صورت پیش فرض با زبان همیشگی یعنی انگلیسی کار می کنید. اما با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس زبان ها می توانید زبان مورد نظر را خودتان انتخاب کنید. نکته مهم پشتیبانی این فیلتر شکن از زبان شیرین فارسی می باشد. که کار را برای کاربران ایرانی چندین برابر راحت کرده است.

 

قابلیت و امکانات های متفاوت

وقتی حرف از یک فیلتر شکن کامل می زنیم باید به چند چیز مهم توجه داشت. که یکی از آنها امکانات و قابلیت هایی است که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که داخل فیلتر شکن Simple VPN Pro می شوید. در صفحه اصلی این فیلتر شکن چهار قسمت می بینید. Auto ، Wireguard ، OpenVPN ، Shadowsocks می باشد که هر کدام از این بخش ها خدمات متفاوتی را برای شما ارائه می دهند. به عنوان مثال در شادو ساکس می توانید برای خودتان سرور هایی اظافه کنید تا اگر از سرور های خود این ابزار راضی نبودید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر آن پیشنهاد ما همان قسمت Auto می باشد که حالت پیش فرض و اصلی این فیلتر شکن می باشد.

  • اتصال راحت فقط با یک کلیک: شما کاربران رگامی می توانید به راحتی و فقط با یک کلیک ساده به این فیلتر شکن قوی متصل شوید. علاوه بر آن می توانید خودتان سرور مورد نظرتان را انتخاب یه اجازه دهید که فیلتر شکن پرقدرت Simple VPN Pro خودکار برایتان انتخاب کند.
  • اتصال به اینترنت همراه اول: این فیلتر شکن برای اپراتور های داخلی ایران بسیار قوی می باشد. اما در بین آنها با اینترنت همراه اول شما می توانید یک اتثال بسیار قوی و بدون نقص را داشته باشید.

در این قسمت تست سرعت از فیلتر شکن قوی Simple VPN Pro برای شما قرار داده ایم:

همان طور که نظاره گر بودید سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا است. و سرعت بی نظیری را در دانلود و آپلود به شما کاربران گرامی می دهد.

 

لینک دانلود رایگان فیلتر شکن Simple VPN Pro به صورت مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *