دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی Puzzle VPN + لینک دانلود

حفظ حریم شخصی هدف اصلی پازل وی پی ان

برنامه نویسان برنامه های امروزه چیزی که بر آن خیلی تاکید دارند. و کار زیادی را روی این کار می کنند امنیت و ایمن بودن برنامه در حال ساخت است. با توجه به اینکه کاربران این موضوع را خیلی جدی می گیرند پس سازندگان این برنامه ها باید آن را در ساخت برنامه مورد نظرشان اجرا کنند. این وی پی ان از آن دسته فیلتر شکن هایی است که در این موضوع ابسیار عالی عمل کرده است. حفظ و دفاع از حریم خصوصی شما کاربران عزیز از اهداف اصلی Puzzle VPN می باشد.

بررسی Puzzle VPN از دید ساختار

این فیلتر شکن در ساختار خود محیط کاملا راون و ساده ایی را به همراه دارد. شلوغ نبودن و یک دست بودن این نرم افزار باعث شده است که مخاطب و کاربران را گیرای خود بکند. بک گراند ساده و یک رنگ از ویژگی های Puzzle VPN به شمار می رود. به طوری که در بک گراند این فیلتر شکن شما شلوغی زیادی و رنگ های درهم بر هم نمی بینید. و از رنگ هایی مانند سفید و نارنجی بهره برده اند.

 

 

Puzzle VPN شرایط اتصال و کار کردن خیلی ساده ای دارد و شما فقط با یک کلیک ساده بر وسط صفحه گوشی همراهتان به آن وصل شوید. دسترسی آسان به قسمت های گوناگون برنامه از جمله تنظیمات و حتی به اشتراک گذاشتن برنامه از ویژگی های این فیلتر شکن است. شما می توانید این فیلتر شکن رایگان را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

سرور های نامحدود و پر قدرت

داشتن سرور های مناسب و قوی برای هر فیلتر شکنی واجب و حیاتی نیز است. این فیلتر شکن دارای سرور های زیادی است و از همه مهم تر نامحدود بودن این سرور ها می باشد. شما کاربران عزیز می توانید بدون وقفه و به صورت نامحدود از این سرور های رایگان در انجام دانلود هایتان استفاده نمایید. علاوه بر ان اجازه ورود شما را به هر بخشی از اینترنت با این سرور های سریع نیز صادر می کند. از سرور های پر قدرت سرور Fast است. این سرور در خودش دارای چندین سرور دیگر است و شما کاربران می توانید به دلخواه خودتان هر کدام را انتخاب کنید. و تجربه نهایت امنیت و سرعت را با این فیلتر شکن تجربه کنید.

 

البته لازم به ذکر است که سرور های دیگری هم این فیلتر شکن دارد اما با توجه به بررسی که تیم ما بر روی این فیلتر شکن انجام داده اند سرور Fast از بقیه سرور ها بهتر می باشد. و سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. اما لازم به ذکر است که این سرور ها کاملا رایگان می باشند.

دریافت بالاترین سرعت به وسیله پازل وی پی ان

در همه فیلتر شکن ها چیزی که برای کاربران اهمیت بسیار والایی دارد سرعت و پینگ فیلتر شکن می باشد. پازی وی پی ان جزو ان دسته از فیلتر شکن هایی است که از لحاظ سرعت واقعا بی نظیر عمل می کند. از این فیلتر شکن می توانید با توجه به سرعت بالایش در دانلود هایتان استفاده بکنید. حتی برای تماشای فیلم و سریال هایتان به صورت آنلاین هم خیلی مناسب می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Puzzle VPN با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *