دانلود فیلتر شکن سریع رایگان VPN Brazil

دریافت رایگان وی پی ان برزیل

حفظ حریم شخصی کاربران و داشتن یک سرعت ایده آل از واجبات هر کاربر ایرانی می باشد. به دلیل فیلتر هایی که در اینترنت به وجود آمده است. داشتن ای گونه چیز ها یک نیاز اساسی می باشد. فیلتر شکن ها ابزاری قوی و معمولا کاربردی می باشد. کهع می توانند امنیت شما را تضمین و یک سرعت خوبی را دراختیارتان قرار دهد. فیلتر شکن سریع و رایگان VPN Brazil دارای قابلیت های بسیار زیاد و جالبی نیز می باشد. که برای آگاه شدن از وضعیت کلی این فیلتر شکن سریع تا آخر مقاله همراه ما بمانید.

 

نکته بسیار مهم دسترسی و دانلود اسان به این فیلتر شکن است. شما می توانید از فروشگاه گوگل پلی به راحتی این وی پی ان را دریافت و سپس نصب نمایید. اما راه آسان تر دانلود رایگان و مستقیم این فیلتر شکن از طریق سایت ما یعنی APKSAZ می باشد. به انتها و آخر مقاله سری بزنید که در آنجا لینک دانلود درج شده است. لازم به ذکر است این فیلتر شکن بسیار سریع می باشد هم از لحاظ کارایی که هیچ باگ و عیبی در هنگام استفاده دیده نمی شود. هم سرعت بسیار بالا و سریعی را دارد که برای همه کار های شما کاربران گرامی نیز مناسب می باشد.

پشتیبانی از زبان های مختلف و سرور های اختصاصی

با ورود زدن به داخل این نرم افزار شما با یک منوی انگلیسی طرف هستید. اما با ورود به بخش تنظیمات می توانید از زبان های مختلف استافده کنید. حتی زبان فارسی را هم دارد که برای کاربرانی که به زبان انگلسی مسلط نیستند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این در قسمت سرور های این فیلتر شکن سرور های متنوع را می بینید اما اصل سرور ها به موقعیت برزیل متصل هستند. به همین خاطر اسم فیلتر شکن را VPN Brazil گذاشته اند. در کل این فیلتر شکن را می توان یک نرم افزار کامل و بسیار قوی دانست.

 

سرعت اتصال قوی با فیلتر شکن VPN Brazil

با این نرم افزار سرعت اتصال فوق العاده ای را برای شبکه های اجتماعی و بازی های آنلاین همچنین وب گردی و دانلود بدون محدودیت فراهم می کند. اتصال بی وقفه شبکه‌های اجتماعی و بازی های آنلاین یکی از ویژگی های مهم وی پی ان برزیل به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت آن نیز می باشد که توانسته یک اتصال قوی و ایمن را داشته باشد که کاربران زیادی را جذب خود کرده است. عبور از زنجیره ی مشکل ساز به نام فیلترینگ و تحریم ها با استفاده از VPN Brazil امکان پذیر می باشد. پس افرادی که به دنبال فیلتر شکن به روز دنیا هستند بی شک این نرم افزار می تواند یکی از آپشن های بسیار مناسب باشد.

با عرض پوزش از کاربران گرامی به دلیل سرعت بد اینترنت در این روز های اخیر نتوانستیم از وی پی ان برزیل تست سرعتی را بگیریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN Brazil برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *