دانلود فیلتر شکن مناسب سامان تل Stars VPN

دانلود فیلتر شکن ستارس وی پی ان

در دنیای امروزی که عصر دیجیتال و کار کردن با اینترنت است. متاسفانه اجازه و استفاده آزادانه به یک سری از شبکه های معروف و سایت های کاربردی داده نمی شود. از این رو شما نیاز به یک وی پی ان قوی برای رهایی از این گونه فیلترینگ ها دارید. فیلتر شکن Stars VPN با توجه به کیفیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران یکی از ایمن ترین و بهترین فیلتر شکن ها می باشد. که امکان هر کاری را برای شما کاربران گرامی با توجه به سرعت بالای خود برای شما فراهم می کند.

 

این فیلتر شکن یعنی ستارس وی پی ان برای همه کاربران و همه سنین مناسب و هیچ‌محتوا و قسمت خارج‌از چارچوب ندارد. از این رو همگان می توانند از این فیلتر شکن قوی استفاده نمایند. لازم به ذکر است فیلتر شکن Stars VPN برای اینترنت داخلی سیم کارت سامان تل بسیار قوی می باشد. این سیم کارت به تازگیا در بین کاربران کاربرد بسیار زیاد دارد و بسیار محبوب و پرفروش هستند. از این رو داشتن یک فیلتر شکن مناسب سامان تل می تواند کار شما را چندین برابر جلو بی
اندازد.

داشتن بهترین اتصال ممکن با فیلتر شکن Stars VPN

سرعت انتقال داده ها در این وی پی ان خیلی قوی و بی نقص می باشد. و پس از اتصال هیچ قطع و وصلی برای شما پیش نمی آید. امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران به عنوان اصلی ترین ویژگی های این وی پی ان می باشند. که با استفاده از آن دیگر هیچ نگرانی در مورد ورود هکرها و افراد غیره به اطلاعات شخصی خود ندارید. با خیال آسوده می توانید آن را بر روی گوشی آندروید خود نصب کنید. خبر خوب دیگر این است که مصرف داده های Stars VPN بسیار پایین و هنگام اتصال مصرف بسیار پایینی دارند و از همه مهم تر یک اتصال پرسرعت را برای شما به وجود می آورد.

 

نداشتن تبلیغات هنگام استفاده

یکی دیگر از ویژگی های تک فیلتر شکن ستارس وی پی ان در مقایسه با سایر وی پی ان های موجود عدم نمایش تبلیغات آزاردهنده و خسته کننده است. که می تواند برای کاربران خبر بسیار خوشایندی باشد این نرم افزار بدون نشان دادن تبلیغات و با سرعت بالا به سرورهای قوی متنوع متصل می شود. و برای ادامه کار با آن مجبور به تماشای تبلیغ های حوصله سر بر نخواهید بود. به صورت کلی نتیجه می گیریم که این فیلتر شکن یک اپلیکیشن قوی به حساب می آید. که یک تجربه کاملا ایمن را به وجود می آورند. که در کنار آن سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
متاسفانه به دلیل سرعت بسیار بد اینترنت در این روز ها موفق به تست گیری از سرعت بالای فیلتر شکن Stars VPN نشدیم. اما این وضعیت اینترنت کاملا موقتی بوده و برطرف خواهد شد از این رو خیالتان از این مورد راحت راحت باشد.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Stars VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *