دانلود فیلتر شکن بدون قطعی Randal VPN

دریافت تحریم شکن رندال وی پی ان

در دنیای امروزه که عصر ارتباطات و الکترونیک می باشد داشتن یک ابزار اینترنتی قوی برای از بین بردن تحریم ها بسیار کارساز می باشد. از آنجایی که اکثر کاربران امروزه در اینترنت کسب در آمد می کند و کسب در آمد از بازار های آنلاین بسیار زیاد شده است. داشتن یک فیلتر شکن قوی و بدون قطعی می تواند کار را چندین برابر آسان تر بکند. فیلتر شکن قوی و بدون قطعی Randal VPN از اپلیکیشن های جدید می باشد. که با توجه به امکانات زیاد و قوی آن می توانید در هر کاری از این نرم افزار کمک بگیرید. به گونه ای که شما به بالاترین سطح سرعت اینترنت خودتان خواهید رسید.

 

این فیلتر شکن برای همگان کاملا رایگان و مفتی در دسترس می باشد. حتی برای دریافت سرور های بیشتر هم نیاز به هیچ هزینه ای نیست. فقط باید این سرور ها را خودتان اظافه نمایید که غیر از سرور های اصلی نرم افزار باشند. علاوه بر آن این فیلتر شکن حجم بسیار پایینی دارد و برای اکثر سیستم های پایین مناسب می باشد و نیاز به سیستم های به روز و بسیار قوی ندارید. به صورت کلی این فیلتر شکن می تواند به همه نیاز های شما جواب کامل بدهد. در ادامه مقاله رندال وی پی ان را به صورت کاملا جدی بررسی کرده ایم.

حفظ حریم خصوصی به وسیله Randal VPN

یکی از مهم ترین بخش های هر فیلتر شکن بدون شک امنیت آن ها می باشد. به گونه ای که بتواند از شما و داده هایتان در مقابل خطر های احتمالی محافظت نماید. این فیلتر شکن تمام اطلاعات گوشی همراه شما را مخفی می کند. سارقان اینترنتی می توانند به راحتی و از طریق اتصال های اینترنتی شما بتوانند به سیستم شما دسترسی داشته باشند. اما با اتصال به سرور های ایمن فیلتر شکن بدون قطعی Randal VPN تمام این داده ها مخفی می شوند. علاوه بر آن دسترسی آزاد به فضای مجازی از طریق فیلتر شکن ها به شما کمک می‌کند تا اطلاعات شخصی خود را خصوصی و ایمن نگه دارید. 

 

پشتیبانی های متفاوت و جدید

  • داشتن IP ثابت: یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن دارای یک آی پی ثابت است. که باعث می شود هنگام برقراری اتصال موقعیت و هویت شما نامشخص و پنهان بماند. این آی پی از مهم ترین بخش های سرور فیلتر شکن به حساب می ایند و اگر در حین اتصال مشکلی پیش بیاید این ویژگی می تواند همچنان داده های شخصی شما را ایمن نگه دارند.
  • مناسب برای ترید: امروزه بازرا های آنلاین و ترید در بین کاربران بسیار رونق جالبی داشته است. از آنجایی که برای دریافت سیگنال ها و باقی اطلاعات مربوط به این کار نیازمند یک فیلتر شکن قوی هستید. فیلتر شکن بدون قطعی Randal VPN می تواند در این کار کمک شایانی را به شما کاربران گرامی بکند.

کافی است این فیلم را ببینید تا از سرعت بالایی این فیلتر شکن مطلع شوید:

دیدید که تست سرعت گرفته شده از این فیلتر شکن چجوری می باشد. به گونه ای که برای دانلود هایتان می توانید از این فیلتر شکن نهایت استفاده ممکن را ببرید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Randal VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *