دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Address VPN

دریافت ادرس وی پی ان کاملا رایگان

تیر خلاص همه وی پی ان هارو با این سرعت بالا بزنید. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد و‌در‌کنار خفظ حریم خصوصی کاربران بالاترین سرعت اتصال را برای شما به وجود می آورد. فیلتر شکن قوی و و پرسرعت Address VPN از قوی ترین فیاتر شکن ها است که برای دور زدن فیلترینگ های مشکل ساز کاربرد دارد. امروزه به دلیل زیاد شدن این تحریم ها در کشور ما داشتن یک فیاتر شکن قوی می تواند چندین برابر کار شما را آسان تر بکند. به طور خلاصه این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و قابل دانلود نیز می باشد.

 

این فیلتر شکن کاربردی فقط برای کاربران اندروید قابل دانلود می باشد. به گونه ای که در تمام گوشی های آندرویدی سامسونگ ، شیائومی ، هواوی همه گوشی های اندروید قابل نصب و اجرا می باشد. از طرفی شما کاربران عزیز به راحتی و بدون هیچ هزینه ای کاملا رایگان می توانید این فیلتر شکن را داشته باشید. برای دانلود این وی پی ان باید به فروشگاه های معتبر مانند گوگل پلی مراجعه کنید. این فیلتر شکن بسیار حجم کمی دارد و شما به راحتی می توانید با هر نسخه آندرویدی که دارید آن را دانلود و نصب نمایید.

حفظ حریم خصوصی و امنیت بالای Address VPN

امروزه داشتن یک ابزار که بتواند از تمام داده های شما به صورت اختصاصی حفاظت کند بسیار مهم است. فلیتر شکن آدرس وی پی ان با توجه به امنیت بالایی که دارد در این زمینه بی نقص عمل می کند. با ایجاد یک تونل امنیتی تمام داده های شما به صورت حفاظت شده ارسال می شود. که در این میان هیچ کسی نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد. به صورت کلی حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران را یک اصل برای خود در نظر گرفته اند برنامه نویسان این فیلتر شکن قوی که واقعا هم در این کار بی نظیر می باشد.

 

پشتیبانی از زبان فارسی

برخی از کاربران هستند که ممکن است به زبان انگلیسی تسلط کافی نداشته باشند. از این رو باید منوی نرم افزار را به زبان فارسی تنظیم کند. که این زبان را همه فیلتر شکن ها پشتیبانی نمی کند. فیلتر شکن قوی و پرسرعت Address VPN از این زبان شیرین به طور کامل پشتیبانی می کند و همه اطلاعات برنامه به این زبان در می آیند. در کنار این قابلیت جالب باید به سرعت بالای این VPN هم توجه کافی داشت. شما کاربران با اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانید پر حجم ترین فایل ها را به آسانی تمام دانلود نمایید. یا فیلمن و سریال های مورد علاقه تان را به صورت آنلاین تماشا کنید. به صورت خلاصه آدرس وی پی ان کار را برای شما بسیار ساده می کند.

 

با عرض پوزش به دلیل سرعت بد اینترنت در این چند وقت اخیر تیم تست ما نتوانستند از فیلتر شکن Address VPN تست سرعت بگیرند. اما این وضعیت موقتی بوده و قعطا اوضاع نت بهتر خواهد شد.

 

لینک دانلود مستقیم و کاملا رایگان Address VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *