دانلود فیلتر شکن امن Amnezia VPN برای سیستم عامل آندروید

حفظ ایمنی ایمنی کاربران

بسیار نکته مهم است که فیلتر شکن مورد استفاده شما بتواند ایمنی شما را هم نیز تامین کند. از این رو در این مقاله یک فیلتر شکن امن با امنیت بالا را برای شما آورده ایم. این فیلتر شکن برای همه سنین مناسب است و خب با توجه به تحریم های زیادی که در کشور ما به وجود آمده است. داشتن یک VPN که بتواند این تحریم ها را برای ش بزند بسیار کاربردی می تواند باشد. از طرفی فیلتر شکن Amnezia VPN دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد که از تمامی حریم خصوصی کاربران به صورت اختصاصی و ویژه محافظت می کند. این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل های آندروید ساخته شده و قابل اجرا می باشد. و فقط برای دانلود آن باید به گوگل پلی مراجعه کنید.

 

این فیلتر شکن دارای یک تونل امنیتی است که تمام داده ها به وسیله این راه ارتباطی منتقل می شوند. این کار باعث می شود که یک ارتباط امن و به دور از دسترس هکر ها باشد. علاوه بر آن در عین انتقال داده ها تمامی اطلاعات شما کد گذاری می شوند. که این کار دیگر نهایت ایمنی را نشان می دهد و هر کسی اجازه ورود به آن ها را نخواهد داشت مگر اینکه به خواست شما کاربر عزیز باشد.

دغدغه کاربران برای استفاده از VPN

بسیاری از کاربران امروزه نگران یک سری موضوعات هستند که قبل از دریاف و نصب فیلتر شکن کاربران را وسوسه می کند. هر فیلتر شکن چند اصل اساسی دارد که یکی از آن ها حفظ حریم شخصی کاربران می باشد. البته فیلتر شکن امن Amnezia VPN در این زمینه بی نقص می باشد و خود را ثابت کرده است. علاوه بر آن برای کاربران داشتن یک فیلتر شکن با فضای خاص و ساده بسیار مهم است. کاربران دوست دارند که فیلتر شکن مورد استفاده آن ها دارای یک محیط و بک گراند جذاب داشته باشد. این فیلتر شکن در این مورد کاملا نیاز کاربران را برظرف کرده است.

 

از طرفی با توجه به اینکه امروزه کاربران از بازی های انلاین استقبال بسیار خوبی کرده اند. به دنبال یک فیلتر شکن قوی هستند که بتواند پینگ خوبی را به آن ها بدهد. با اتصال به سرور های قوی این فیلتر شکن شما می توانید به راحتی و خیلی اسان این بازی ها را اجرا کنید. بدون اینکه شاهد هیچ گونه لگ و هنگ کردنی در حال انجام بازی ببینید.

فیلتر شکن Amnezia VPN از کجا دانلود کنیم

این فیلتر شکن برای همگان در دسترس و قابل دانلود می باشد.البته ممکن است بعضی از کاربران به فیلتر شکن دسترسی نداشته باشند تا این نرم افزار را ار گوگل پلی دانلود نمایید. از این رو ما برای شما معرفی می کنیم که برای دانلود فیلتر شکن های مورد نیازتان به سایت Apksaz مراجعه کنید. این سایت برای همه قابل اجرا می باشد و فیلتر شکن هایتان را به راحتی و کاملا رایگان می توانید دانلود نمایید. در این پایین لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن درج شده است.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن امن Amnezia VPN به صورت رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *