دانلود فیلتر شکن سریع Tenta Private VPN + لینک دانلود

دریافت رایگان تحریم شکن تنتا پرایوت

اکثر کاربران دنیای اینترنت امرو امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی جزئی دارند. از این رو در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد یکی از فیلتر شکن های سریع صحبت می کنیم. فیلتر شکن Tenta Private VPN یکی از سریع ترین فیلتر شکن های به حساب می اید. از طرفی این فیلتر شکن در حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران بسیار کاربردی می باشد. لازم به ذکر است که در مقابل تمام خطرات احتمالی مانند یک دیوار سپری می ماند. به گونه ای که اجازه ورود به هیچ چیز مشکوک و تهدید کننده ای به داخل حریم شما نمی دهد. از این رو شما با داشتن این فیلتر شکن علاوه بر سریع بودن دارای امنیت بسیار بالایی هم هستید.

 

این فیلتر شکن برای همگان کاربران رایگان می باشد. یعنی برای دانلود این فیلتر شکن نیازی نیست هیچ هزینه ای پرداخت کنید. مگر اینکه بخواهید یک سری از سرور و سرویس های خدمات VIP را داشته باشید. که لازم به ذکر است فرق چندانی با نسخه عادی ندارد. یعنی به همین اندازه هم سرویس های خدمات دهی به کاربران خوب می باشد و می توانید به راحتی و کاملا ایمن خواسته های خودتان را در فضای مجازی مرور کنید.

برقراری پایدار ترین اتصال با Tenta Private VPN

امروزه برای همگان کاربران بسیار مهم و حیاتی می باشد که یک اتصال پایدار را داشته باشند. این فیلتر شکن دارای سرور های زیاد و قوی می باشد. لازم به ذکر است که با این فیلتر شکن شما می توانید پایدار ترین اتصال ممکن را برقرار کنید. علاوه بر ان اجازه مرور ازادانه و به دور از فیلترینگ را به همه کاربران می دهد. به گونه ای که مجوز ورود شما به هر جایی در اینترنت فیلتر شکن سریع Tenta Private VPN می باشد.

سرور های این فیلتر شکن برای هر کاری مناسب می باشد. در بعضی از کشور ها مدرن امروزی از فیلتر شکن ها علاوه بر استفاده های فیلترینگ برای بهبود سرعت اینترنت هم از VPN نیز استفاده می کنند. برای مثال به فیلتر شکن ها متصل می کنند که در بازی های آنلاین پینگ خوبی را به آن ها بدهد.

 

قابلیت ها و امکانات خاص

  • حجم نامحدود: این فیلتر شکن سریع در دانلود های شما هیچ محدودیتی را نیز اعمال نکرده است. به گونه ای که در دانلود های تان می توانید به صورت نامحدودو هیچ گونه محدودیتی در اتصال و دانلود به انجام کار های خودتان نیز بپردازید.
  • برنامه سبک با رابط کاربری ساده و آسان: یکی از مهم ترین و خاص ترین ویژگی فیلتر شکن Tenta Private VPN حجم بسیار پایین و مناسب هر دستگاهی است. علاوه بر آن باید توجه داشت که رابط کاربری و کارایی این فیلتر شکن بسیار ساده و آسان می باشد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Tenta Private VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *