دانلود فیلتر شکن رایگان و قوی CopVPN

تجربه امنیت بالا و سرعت بالا

هر کاربری امروزه به دنبال یک محیط امن جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خودمی گردد. از این رو برای ایجاد چنین فضایی نیاز به یک فیلتر شکن قوی و از همه مهم تر با امنیت بالا دارید. تا بتواند امنیت و ایمنی شما را تامین نماید. فیلتر شکن قوی و کاملا رایگان CopVPN می تواند در این زمینه کمک شایانی را به شما کاربران گرامی بکند. به صورت کلی شما با داشتن این فیلتر شکن می تواند بر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. این فیلتر شکن کاملا سبک و در هر گوشی خوانا می باشد.

 

همان طور که حضور ذهن دارید در کشور ما امروزه اکثر شبکه های مهم اجتماعی فیلتر می باشند. یا اگر بخواهید به یک سایت خارجی سر بزنید به دلیل تحریم ها این جور سایت ها قابل ورود نیستند. به طوری که باید از ابزار هایی به اسم فیلتر شکن برای ورود استفاده از این رو شما کاربران می تواند در این زمینه از فیلتر شکن کوپ استفاده نمایید. این فیلتر شکن دارای سرور هایی مخصوص دور زدن فیلترینگ های شدید که بر روی یک سری از سایت های خارجی و سرویس های شبکه ای مانند اینستاگرام اعمال می کنند بسیار مناسب می باشد.

حفظ حریم خصوصی کاربران توسط فیلتر شکن CopVPN

امروزه همه کاربران به دنبال یک فیلتر شکن ایمن هستند. تا در قبال داده های شخصی هنگان برقراری ارتباط بتواند حفاظت کند. فیلتر شکن قوی CopVPN دارای ایمنی بالایی می باشد. به گونه ای که هنگام برقراری اتصال یک تانل امنیتی ایجاد می کند. که داده های شخصی شما را از این راه امنیتی لرسال می کند. از همه مهم تر تمام اطلاعات شخصی کاربر را قفل گذاری می کند. تا هیچ کسی اجازه ورور را به این بخش نداشته باشد. علاوه بر آن می توانید ساعت ها این اتصال باقی بماند و حتی اگر اتصال شما هم طی چند لحظای قطع شود این فیلتر شکن همچنان به این کار خود ادامه می دهد و اینگونه است که امنیت شما به کل تامین می شود.

 

ویژگی های منحصر به فرد

  • قابلیت ارائه با بیش از 10 لوکیشن: نکته قابل توجه در مورد این فیلتر شکن دارا بودن از سرور های متنوع می باشد. شما کاربران گرامی می تواند به سرور های متنوع از 10 لوکیشن متفاوت اتصالتان را برقرار کنید. به صورت کلی شما به وسیله این فیلتر شکن می توانید یک اتصال سریع و پایدار را داشته باشید که به وسیله سرور های داخل VPN این اتصال به وجود می آید.
  • اتصال سریع و آنی: شما کاربران در نهایت سادگی و بسیار ساده می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید. شرایط اتصال به فیلتر شکن کاملا رایگان و قوی CopVPN خیلی آنی و سریع است و فقط با یک کلیک ساده امکان پذیر می شود.
  • دارای قابلیت کیل سویچ: این ویژگی این گونه عمل می کند که هنگام قطع شدن ارتباط شما نظیر قطعی برق یا رفتن خط اینترنت شما اتصال شما قطع شود. اما خب اتصال و ارتباط شما به سرور همچنان باقی بماند.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن CopVPN به صورت رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *