دانلود فیلتر شکن پرسرعت Infinity VPN + تست سرعت

دریافت رایگان فیلتر شکن قوی

باید توجه داشت که اکثر کاربران دنیای اینترنت امروزه از موضی به اسم فیلترینگ در آزار هستند. این تحریم ها به خاطر یک سری مسائل امنیتی صورت می گیرند که در کشور ما بسیار زیاد می باشند. از همه مهم تر تعداد زیادی از فروشندگان فیلتر شکن ها هستند که کاربر را وادار می کنند این سری ها را خریداری کنند. امروزه بسیاری از مردم بیشتر از پول اینترنت پول VPN می دهند. در این مقاله یک فیلتر شکن پرسرعت و کاملا رایگان را به اسم Infinity VPN معرف حضور شما عزیزان می کنیم. این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ایی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

دریافت قوی ترین سرور ها به وسیله Infinity VPN

برای کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد که فیلتر شکن مورد استفاده آنها از سرور های قوی برخوردار باشد. از این رو فیلتر شکن بی نهایت و قوی Infinity VPN دارای سرور های بسیار سریع و متنوع است. که می توانند یک اتصال بدون قطعی و پایدار را برای شما ایجاد کنند. به صورت کلی شما کاربران گرامی می توانید به هر آچه که می خواهید با اتصال به این وی پی ان دسترسی داشته باشید علاوه بر آن این قابلیت را دارید که ساعت ها این اتصال شما همچنان برقرار بماند. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی را ددر دانلود و آپلود به شما می دهد. که می توانید در دانلود هایان از این اتصال نهایت استفاده ممکن را ببرید.

حفظ حریم خصوصی کاربران

این امکان برای کاربران گرامی وجود دارد که از یک وی پی ان استفاده نمایند که بتواند در مقابل خطرات احتمالی اقدامات امنیتی لازم را انجام بدهید. فیلتر شکن Infinity VPN علاوه بر سرعت بسیار بالا به شما از لحاظ امنیتی هم شما را تامین می کند. به گونه ای که تمام داده های شخصی شما را به وسیله یک راه ارتباطی ایمن ارسال می کند تا به دور از دسترس هکر ها باشد. این فیلتر شکن کاملا ایمن می باشد و شما می توانید اطلاعات شخصی خودتان را در اختیار آن بگذارید. علاوه بر آن اگر به قسمت کامنت های فروشگاه گوگل پلی مراجعه نمایید این موضوع را به وضوح می توانید ببینید که کاربران از لحاظ امنیتی رضایت کامل را از این نرم افزار دارند.

 

فضای خاص و یک دست

در عکس هایی که دیدید این مورد کاملا واضح می باشد. طوری که بک گراند ساده و خاص این فیلتر شکن کاربر را جذب خود می کند. این مورد را باید از ویژگی های موثر در موفقیت این برنامه ابزاری دانست. به صورت کلی شما با دانلود نصب این نرم افزار به هر آنچه که می خواهید می رسید.

 

در این قسمت تست سرعتی را از این فیلتر شکن قوی و سریع برای شما گرفته ایم:

دیدید که سرعت فیلتر شکن Infinity VPN چقد بالا می باشد. به گونه ای که برای دانلود و آپلود های شما سرعت بسیار بالایی را دارد و شما را از هر گونه وی پی ان دیگری بی نیاز می کند.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Infinity VPN کاملا رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *