دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Ubran VPN + لینک دانلود

تجربه اتصال رایگان اوبران وی پی ان

امروزه اکثر کاربران دنیای اینترنت جهت رفع فیلترینگ ها برای فیلتر شکن ها هزینه می کنند. اما خب ممکن است برای بعضی از کاربر ها به صرفه نباشد. به گونه ای که از لحاظ مالی برای شما به صرفه نباشد. به این بهانه در این مقاله یک فیلتر شکن قوی و کاملا رایگان به اسم Ubran VPN را به شما عزیزان معرفی می کنیم. این فیلتر شکن برای سیستم عامل آندروید است و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. علاوه بر آن برای همه سنین مناسب می باشد علاوه بر آن بسیار سبک و حجم پایینی دارد. که برای همه سیستم عامل های اندروید خوانایی دارد و نیاز به آندروید بالا ندارد.

 

لازم به ذکر است این فیلتر شکن می تواند به شما اجازه ورود به همه سایت های خارجی و داخلی را می دهد. از این رو با داشتن فیلتر شکن Ubran VPN می توانید به همه خواسته های خودتان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن ایجاد یک فضای ایمن و خصوصی با این VPN امکان پذیر می باشد. این امکان را به کاربران می دهد که از لحاظ امنیتی و حفظ حریم شخصی کاربران بهترین پروتکل ها را ارائه دهد.

آپدیت مکرر سرور های Ubran VPN

به طور قطع مهم ترین بخش در ایجاد اتصال ایمن و پایدار شما سرور ها نقش اصلی را ایفا می کنند. از این رو باید فیلتر شکن مورد استفاده شما از لحاظ داشتن سرور ها بی نقص باشند. تا بتوانند یک اتصال قوی را برای شما به وجود آوردند. فیلتر شکن کاملا رایگان اوبران وی پی ان دارای سرور های متنوع و بسیار قوی می باشد. به گونه ای که از لحاظ سرعت بسیار بی نقص و قوی کار می کنند. علاوه بر آن باید توجه داشت که شما به مکان های بدون فیلتر دنیا مانند آلمان ، آمریکا می توانید سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید و بهترین پینگ ممکن را دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است که سرور های قوی این فیلتر شکن به صورت ماهانه و مکرر آپدیت و بروز رسانی می شوند. این کار باعث می شود که عیب های نرم افزاری شما در عین استفاده برطرف شوند. حتی برای اتصال شما ممکن است مشکلی پیش بیاید که به وسیله این آپدیت ها می توان این عیب ها را برطرف نمود. به صورت کلی با داشتن این فیلتر شکن از لحاظ سروری کاملا تامین می باشید.

حفظ حریم خصوصی کاربران

یکی از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار مانند فیلتر شکن ها امنیت آنها می باشد. به گونه ای که بتواند از لحاظ امنیت کاربران را به بالاترین سطح برسانند. از این رو فیلتر شکن Ubran VPN دارای ایمنی بسیار و سرعت بالا می باشد. حفظ حریم خصوصی کاربران را یک اصل برای این ابزار اینترنتی تعریف کرده اند. لازم است که بیان کنیم شما تمام داده هایتان به وسیله این فیلتر شکن مورد حافظت قرار می گیرند. و اجازه دسترسی به آنها به هر کسی داده نمی شود.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن کاملا رایگان Ubran VPN برای آندروید 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *