دانلود فیلتر شکن برای اینستاگرام Ultra VPN Pro

اتصال با سرعت موشکی

همهان طور که خودتان اطلاع دارید امروزه فیلترینگ ها در کشور ما بسیار زیاد شده است. از این رو برای برقراری یک اتصال به دور از این تحریم ها و البته قوی نیازمند ابزاری هایی مانند فیلتر شکن هست. با اتصال به فیلتر شکن Ultra VPN Pro می توانید یگ سرعت موشکی را داشته باشید علاوه بر آن این امکان را به شما کاربران رگامی می دهند که به تمام قسمت ها مختلف اینترنت به راحتی دسترسی داشته باشید. در کل این VPN با توجه به سرعت بالایی که دارد می تواند به تمام خواسته های شما پاسخ خوبی بدهد. در این مقاله به صورت کامل به این فیلتر شکن قوی پرداخته ایم پس تا آخر با ما همراه و یاور باشید.

 

این فیلتر شکن برای همه کاربران رایگان می باشد. اما دارای نسخه پولی یا پرمیوم هم می باشد. در این نسخه پولی شما به امکانات بیشتر و یک سری سرور های قوی تر دسترسی دارید که اتصال قوی تری را به شما می دهد. اما تفاوت چندان زیادی بین نسخه پولی و عادی این فیلتر شکن وجود ندارد. به دلیل اینکه محدودیت استفاده رایگان برای کاربران در نظر گرفته نشده است. پس می توانید مداوم از این فیلتر شکن برای سیستم عامل خود استفاده کنید.

حفظ حریم خصوصی کاربران با فیلتر شکن Ultra VPN Pro

همگان مخاطبان مصرف کننده نرم افزاری این توقع را دارند که ایمنی آنها به خطر نیوفتد. از این رو باید در این مورد خودتان فیلتر شکن با امنیت بالا را انتخاب کنید. از همه مهم تر باید به امنیت بالای فیلتر شکن قوی Ultra VPN Pro توجه داشت. این فیلتر شکن در مقابل تمامی خطرات از شما و داده های تان محافظت می کند. از این رو باید فیلتر شکنی را استفاده کنید که ایمنی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن تمام سیستم عامل شما را کد نگاری می کنند که هر کسی نتواند به داده های شما دسترسی داشته باشند.

 

اولترا وی پی ان مناسب اینستاگرام

در بین کاربران فضای مجازی باید توجه داشت که یک سری سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار پرکاربرد می باشند. یکی از این ها اینستاگرام می باشد یک پلتفرم شخصی می باشد. که امروزه کاربران زیادی از این شبکه کسب در آمدمی کنند. از این رو این شبکه اجتماعی در کشور ما در تحریم های شدیدی به سر می برد. به گونه ای که برای ورود نیاز به فیلتر شکن های قوی دارید تا بتوانید این تحریم ها را از بین ببرید. فیلتر شکن برای اینستاگرام Ultra VPN Pro برای این کار بهترین می باشد. به گونه ای که می تواند به راحتی تحریم ها این پلتفرم را از بین ببرید. به صورت کلی اولترا وی پی ان را باید یکی از بهترین فیلتر شکن ها برای اینستاگرام دانست.

 

با عرض پوزش به دلیل قطع و وصلی هایی که اینترنت در این روز ها دارد. موفق به تست گیری از سرعت این فیلتر شکن نشدیم. اما این وضعیت اینترنت قطعا رو به بهبود خواهد بود و اینجوری نخواهد ماند.

 

لینک دانلود رایگان فیلتر شکن Ultra VPN Pro به صورت مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *