دانلود فیلتر شکن پرسرعت ForNet VPN + نحوه اتصال

اتصال راحت و رایگان به VPN

باید همه ما کاربران اینترنت امروزه نگران محدودیت های باشیم.دسته ای از تحریم های سنگین که مانع ورود آزاد به فضای اینترنت می شوند را باید از بین برد. تنها راه و البته بهترین راه برای رفع این تحریم های اینترنتی استفاده از فیلتر شکن ها است. فیلتر شکن ها ابزاری بسیار کاربردی جهت از بین بردن فیلترینگ های موجود می باشد. در این مقاله برای شما کاربران گرامی فیلتر شکن پرسرعت ForNet VPN مورد بررسی و نقد قرار می دهیم. این VPN به شما اجازه ورود به همه قسمت های اینترنت را بدون هیچ مزاحمتی می دهد. به صورت کلی باید از خدمات رسانی خوبی که این فیلتر شکن به شما ارائه می دهد نهایت استفاده ممکن را برد.

 

طریقه اتصال سریع به فیلتر شکن ForNet VPN

هر فیلتر شکن جهت اتصال چندین مرحله مختلف و مختص خود را دارند. در این بخش به نحوه اتصال بررسی فیلتر شکن فور نت می پردازیم. شما مخاطبان گرامی با داخل شدن به نرم افزار با یک بک گراند بسیار شیک و جذاب روبه رو خواهید شد. از طرفی هر بخش و قسمت در جای خود و مکان خاص خودش قرار گرفته است. این قرار گیری باعث شده است که شما قسمت های مختلف فیلتر شکن را گم نکنید. جهت اتصال باید اول از همه سرور مد نظر خودتان را انتخاب نمایید. سپس با یک کلیس و لمس ساده به وسط صفحه گوشیتان به راحتی یک اتصال قوی را پدید آورید. که به شما این اجازه را می دهد به وسیله این اتصال پایدار به هر بخشی از فضای مجازی وارد شوید و وب گردی های روزمره خودتان را در کمال آرامش و امنیت بالا انجام دهید.

سرور های قوی با سرعت بالا

یکی از مهم ترین بخش های هر فیلتر شکن بدون شک  سرور های آن به حساب می آید. فیلتر شکنی که شما ازش استفاده می کنید باید از لحاظ سروری بتواند شما را تامین نماید. به دلیل اینکه سرور ها هم در سرعت و هم در امنیت شما تاثیر مستقیم نیز می گذارند. از این رو فیلتر شکن پرسرعت ForNet VPN دارای سرور های بسیار متنوع از موقعیت های مختلف جغرافیایی می باشد. به صورت کلی لازم است که با اتصال به این سرور ها به هر چیزی که می خواهید دست پیدا کرد اما باید توجه داشت که ممکن است بعضی از سرور ها نتواند با اینترنت شما سازگاری پیدا کند. از این رو باید سرور های دیگر را امتحان و آزمایش کنید.

 

دانلود رایگان و مستقیم برای اندروید

باید توجه داشت که فیلتر شکن ForNet VPN مخصوص سیستم عامل های آندروید می باشد. که به صورت کاملا هم رایگان قابل دانلود و استفاده می باشد و علاوه بر آن هیچ محدودیتی برای کاربران جهت استفاده از این فیلتر شکن در نظر نگرفته شده است. یعنی کاربران به راحتی می توانند نهایت استفاده لازم را از این نرم افزار ببرند. لازم به ذکر است از طریق لینک پایینی می توانید به راحتی و هیچ پیش نیازی این فیلتر شکن را دانلود کنید.

 

دانلود فیلتر شکن ForNet VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *