دانلود فیلتر شکن رایگان Ivacy VPN از گوگل به صورت مستقیم

مجوز ورود شما به همه بخش های اینترنت

امروزه شاهد این موضوع هستیم که فیلتر شکن ها یک ابزار قوی که همه مردم با آن اشنایی دارندو با توجه به اینکه مردم از شبکه ها و سایت های خارجی استفاده زیادی می کنند. حتی به گونه ای بعضی از کاربر ها از این بخش اینترنت کسب در آمد می کنند. پس لازم است تا اینکه کار آنها به خوبی پیش برود از فیلتر شکن قوی استفاده کنند. فیلتر شکن قوی و رایگان Ivacy VPN برای همه کاربران به راحتی قابل دانلود می باشد. این فیلتر شکن برای همه دسته کاربران مناسب و قابل استفاده می باشد. حتی می توانید این فیلتر شکن را به صورت کاملا رایگان از قسمت های مختلف اینترنت به راحتی دانلود نمایید.

 

فیلتر شکن مخصوص سیستم عامل آندروید

باید توجه داشت که این فیلتر شکن مخصوص کاربرانی می باشد که به سیستم عامل های آندروید دسترسی دارند. این فیلتر شکن برای این دسته از کاربران ساخته شده است و خدمات فوق العاده ای را به آنها می دهد. فیلتر شکن Ivacy VPN به صورت رایگان از طریق گوگل پلی به راحتی قابل دانلود است. اما ممکن است به خاطر محدودیت ها و فیلترینگی که بر روی این فروشگاه معتبر اعمال شده است. کاربران نتوانند وارد شوند و دانولد خودشان را انجام دهند برای این کار می توانید از طریق لینک که در آخر صفحه قرار گرفته است به راحتی دانلود نمایید.

نمایش مدت زمان اتصال به فیلتر شکن Ivacy VPN 

هنگامی که شما به سرور مورد نظر خودتان در این فیلتر شکن متصل می شوید. در پایین ترین قسمت صفحه یک تایمر برای شما به نمایش داده می شود. که به شما کمک می کند مدت زمان اتصالی شما را اعلام کند. علاوه بر ان می توانید فقط با یک کلیک ساده اتصال را برقرار و یا قطع کنید. به صورت کلی کارایی این فیلتر شکن بسیار ساده و خوب می باشد که کاربران را به هیچ وجه اذیت نمی کند.

 

مناسب گیم و ترید

امروزه بسیار از مخاطبان دنیای اینترنت با فضای ترید آشنا هستند یک بازار مالی که مخصوص کاربران می باشد. تا در آمد زایی را از طریق این بازار کسب کنند. اما ورود و ترید کردن نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارد. با دانلود کردن و اتصال به فیلتر شکن رایگان Ivacy VPN با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی می توانید به کار های خودتان بپردازید. علاوه بر این مورد از سرور های این فیلتر شکن می توانید در انجام گیم های آنلاین خود استفاده کنید. به طوری که بهترین پینگ ممکن را دریافت کنید و از رقبای خود پندین لول بالاتر باشید.

دانلود رایگان و بدون پیش نیاز

کاربر های عزیز می توانید از طریق لینکی در این زیر قرار گرفته است. بدون هیچ گونه پیش نیازی و یا VPN دیگری این فیلتر شکن را دانلود نمایید. با لمس و کلیک کردن به لینکی که در این زیر درج شده است می توانید این فیلتر شکن رایگان را داشته باشید.

 

لینک دانلود مستقیم و رایگان فیلتر شکن Ivacy VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *