دانلود فیلتر شکن ایمن AVG Secure VPN

نحوه کارای و اتصال به وی پی ان

شاهد این موضوع هستیم که امروزه برای آزادی در اینترنت نیازمند وی پی ان هستید. این مورد به خاطر این است که تحریم ها و محدودیت هایی اعمال شده است. که بر روی بسیاری از سایت های معروف خارجی و شبکه های مهم انجام گرفته است. از این رو اکثر مردم به دنبال یک فیلتر شکن هستند. اما لازم به ذکر است که فیلتر شن شما از امنیت کافی برخور دار باشد. فیلتر شمن ایمن AVG Secure VPN از وی پی ان های بی نقص و فوق العاده امن می باشد. که مناسب همه نوع کاربری برای هر کاری است. لازم است بدانید که این فیلتر شکن خدمات ارائه سرویس های رایگان دارد و شما می توانید به صورت مجانی از این خدمات برای رفع کردن محدودیت های اینترنتی استفاده کنید.

 

این فیلتر شکن مخصوص کاربرانی است که می خواهند سرعت بالا را در کنار امنیت بالا داشته باشند. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد که مناسب هر کاری می باشد. به توجه به اتصال قوی که صورت می گیرد سرعت اینترنت شما به وسیله این وی پی ان چند برابر بیشتر و قویتر می شود. باید توجه لازم را داشت که این فیلتر شکن دارای حجم بسیار کمی است که به راحتی هرچه تمام تر قابل دانلود می باشد.

اتصال راحت بدون نیاز به ساخت اکانت

برای استفاده و اتصال به فیلتر شکن امن AVG Secure VPN نیار به هیچ چیزی نیست. بعضی از فیلتر شکن ها هستند که برای استفاده و متصل شدن باید اکانت بسازید و بسیاری از اطلاعات شخصی را در اختیار آن ها قرار دهید. در این مرحله پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز پاک کردن آن فیلتر شکن از گوشی تان است. مگر اینکه فیلتر شکن شما از شرکت معروفی باشد که هیچ نگرانی در قبال داده های شخصی شما وجود داشته نباشد. اما باید بدانید که برای اتصال به این فیلتر شکن فقط کافی است که یک جیمیل وارد کنید. تا این فیلتر شکن هویت شما را تشخیص دهد و بداند که شما ربات نیستید. البته باید دانست که این کار باعث می شود امنیت شما چندین برابر شود.

 

نشانه های اتصال به فیلتر شکن AVG Secure VPN

جهت اتصال به این فیلتر شکن قوی شما نیاز به هیچ چیزی ندارید. کافی است در قسمت سرور ها شما سرور مد نظرتان را انتخاب نمایید. یا این امکان را به نرم افزار بدهید که سرور را به صورت خودکار انتخاب کند. سپس دکمه زرد رنگ اتصال به رنگ سبز تبدیل می شود. با نمایش دادن این رنگ یعنی شما به طور موفق به سرور متصل شده اید. از این رو می توانید به همه قسمت های فضای مجازی به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن AVG Secure VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *