دانلود فیلتر شکن پرسرعت Planet VPN + تست سرعت

دریافت رایگان و بارگیری مستقیم

امروزه شاهد هستیم که کاربران به صورت عظیمی از وی پی ان ها استفاده می کنند. از طرفی باید دونست که این فیلتر شکن ها بسیاری جواب گو نمی باشند. اما ما اینجا هستیم که بهترنی فیلتر شکن ها را برای شما قرار دهیم و بهترین را برای شما عزیزان بیاوریم. فیلتر شکن پرسرعت Planet VPN از جدید ترین فیلتر شکن های سال 2024 می باشد. که از قوی ترین و بروز ترین تکنولوژی های اینترنتی ساخته شده است. به همین خاطر دارای سرور های بسیار سریع و پرسرعتی می باشد. که به شما اجازه می دهد به هر قسمتی دسترسی داشته باشید علاوه بر آن به شما امکان این را می دهد.

 

هرگز نمی توانید یک وی پی ان را از روی ظاهر تشخیص دهید که چه سرعت و قدرتی دارد. در این مقاله ما به همه بخش های این فیلتر شکن قوی می پردازیم. یکی از این مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن پلانت وی پی ان کارایی ساده و راحت ان است. شما به راحتی می توانید از تمامی خدمات این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما از خدمات سریع و رایگان می توانید بهره مند شوید. از طرفی کارایی این وی پی ان برای همه کاربران مناسب و اصلا سخت نمی باشد.

دریافت سرور های سریع و به روز Planet VPN

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن بدون هیچ گونه بحثی سرور های آن می باشند. سرور ها یهر فیلتر شکن در اتصال و امنیت شما تاثیر مستقیم دارند. از این رو باید وی پی ان شما دارای سرور های قوی باشد. لازم به ذکر می باشد که این فیلتر شکن هم دارای سرور های دیفالت است و هم خودتان می توانید به این وی پی ان سرور هایی اظافه کنید. لازم به ذکر می باشد که Planet VPN دارای سرور های زیاد از نقاط های مختلف جهان می باشد. که باید تذکر این مورد را داد که سرعت و پینگ هر سرور با دیگری متفاوت می باشد.

 

لازم به دانستن است که سرور های پلانت وی پی ان به صورت مداوم به روز و آپدیت می شوند. که کمک بسیاری را در اتصال و بالا بردن سرعت به شما می کند. از همین رو باید دانست که سرور های این فیلتر شکن بسیار قوی و عالی می باشند. که شما را می توانند به تجربه نهایت سرعت برسانند.

سازگاری با تمامی اینترنت ها

شما کاربران به وسیله فیلتر شکن پرسرعت Planet VPN می توانید به همه اینترنت ها و اپراتور های داخلی متصل شوید. لازم است که بدانید این وی پی ان برای همه اینترنت ها سرور ها یمختص و جداگانه را دارد. که می تواند بهترین پینگ ممکن را به شما کاربران عزیز می دهد.

 

در این قسمت می توانید فیلم تست سرعت فلیتر شکن Planet VPN را ببینید:

همان طور که دیدید سرعت بالای این وی پی ان به شما این امکان را می دهد که به بالاترین سرعت ممکن دانلود و آپلود های خودتان را انجام دهید.

 

دانلود فیلتر شکن Planet VPN به صورت مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *