دانلود مستقیم فیلتر شکن Upnet VPN برای آندروید

اتصال راحت و سریع به آپ نت وی پی ان

مشاهده کردید که امروزه فضای مجازی کاملا در تحریم های سنگین به سر می برد. به طوری که برای ورود شما باید یک وی پی ان قوی داشته باشید. فیلتر شکن ها در دنیای امروزه با توجه به شرایط از پر استفاده ترین نرم افزار ها می باشد. لازم به ذکر می باشد که شما کاربران عزیز می توانید به راحتی یک اتصال راحت را داشته باشید. فیلتر شکن Upnet VPN به شما امکان این را می دهد که به عنوان کاربر دیگری از یک کشور دیگر به صورت کاملا ایمن وارد بخش های مختلف اینترنت شودی. این کار به وسیله فیلتر شکن و سرور های پر قدرت آن انجام می گیرد.

 

آپ نت وی پی ان دارای سرویس های مخصوص کاربران آندروید می باشد. لازم است بدانید که این VPN به طور رایگان برای شما در دسترس و اماده دانلود می باشد. شما کاربران گرامی می توانید به راحتی این فیلتر شکن وی را داشته باشید. لازم به ذکر است که این وی پی ان مناسب همه جور کاربری می باشد و هیچ محتوای بد و غیر اخلاقی را ندارد. در ادامه مقالع می توانید به صورت اختصاصی ببینید که چه قابلیت هایی را در خود این وی پی ان دارد.

عدم نشان دادن آگهی های حوصله سر بر

یکی از گزینه هایی که بسیاری کاربران را هم اذیت می کند. نمایش دادن تبلیغات و آگهی های مزخرف هنگام اتصال به سرور ها می باشد. لازم است بدانیم که شما با وارد شدن به داخل این وی پی ان دیگر خبری از این تبلیغ های خسته کننده نیست و به کل با این مورد خداحافظی کنید. علاوه بر این مورد باید توجه داشت که می توانید به راحتی با رفتن به قسمت تنظیمات این فیلتر شکن اعلان های آن را خاموش کنید. تا هیچ گونه نوتیف و اعلانی را از طریق این وی پی ان دریافت نکنید.

 

سرور های مخصوص گیم زدن Upnet VPN

در دنیای تینیجر ها و حتی افراد بزرگسال امروزه محیط بازی های آنلاین رونق زیادی داشته است. به گونه ای که اوقات فراغت خود را اکثر مردم با گیم زدن و انجام بازی می گذرانند. حتی دسته ای از کاربر ها هستند که از این طریق کسب درآمد می کنند. با استریم کردن بر روی تعدادی از شبکه ها به ویژه یوتیوب امروزه کاربران کسب در آمد می کنند. به همین خاطر داشتن یک فیلتر شکن که سرور های مخصوص گیم زدن را داشته باشد یکی از واجبات می باشد. فیلتر شکن Upnet VPN این خدمات را به صورت کاملا راین در اختیار کاربر های ایرانی و حتی خارجی تبار قرار می دهد.

دانلود مستقیم بدون پیش نیاز

شما کاربر های گرامی می توانید به صورت راحت و کاملا رایگان این فیلتر شکن قوی را داشته باشید. لازم است بدانید که این فلیتر شکن یعنی آپن نت وی پی ان مخصوص کاربرانی است که از آندروید استفاده می کنند. از این رو می توانید این وی پی ان را برای سیستم عامل آندروید را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Upnet VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *