دانلود فیلتر شکن مناسب بازی دریم لیگ Grand VPN

دریافت رایگان و سریع VPN

امروزه به خاطر فیلترینگ های شدید اعمال شده شاهد مشکلات برقراری ارتباط شده ایم. در این جهت باید شما از وی پی ان های قوی استفاده کنید. تا بتوانید این مشکلات را برطرف نمایید. فیلتر شکن Grand VPN دارای جدید ترین و به روز ترین امکانات می باشد. که به شما این امکان را می دهد به همه تحریم های ایجاد شده نیز غلبه کنید. علاوه بر آن از بالا ترین سطح امنیتی و نیر برخور دار می باشد که امنیت شما را کاملا تامین می کند. لازم به ذکر می باشد که این فیلتر شکن کاملا رایگان هم در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. که می توانید آن را دانلود و استفاده بکنید.

 

شرکت های ماهواره ای امروز این قابلیت را به شما کاربران می دهد. که بتوانید به صورت در جا به عنوان کاربر یک کشور دیگر وادر فضای مختلف اینترنت شوید. این مورد در صورتی امکان پذیر است که از وی پی ان های قوی استفاده کنید. که از سرور های قوی برخور دار می باشد تا به بخش های مختلف اینترنت دسترسی داشته باشید. فیلتر شکن ها به وسیله سرور هایی که دارند این امکان را برای کاربران فراهم می کنند که بر فیلترینگ های ایجاد شده غلبه کنند.

تغییر فعالیت وب گردی به وسیله Grand VPN

امکان این مورد را از طریق فیلتر شکن ها به شما می دهیم. که فعالیت خود را از این طریق تغییر دهید. فیلتر شکن Grand VPN از پروتکل های بسیار جدیدی در جهت رفع فیلترینگ استفاده می کند. که شما می توانید بدون اینکه شناسایی شوید به صورت ناشناس وارد صفحات فیلتر شده اینترنت شوید. علاوه بر آن ادرس IP شما به صورت ثابت قرار می ماند. این امکانات امنیتی را شما کاربران عزیز نمی توانید در هر فیلتر شکنی ببینید.

 

انجام بازی های آنلاین با بهترین پینگ

یکی از مهم ترین و بهترین قابلیت های فیلتر شکن گرند می توان به سرور های قوی آن اشاره کرد. این فیلتر شکن به شما این اجازه را می دهد که به وسیله سرور های قوی که دارد. به بهترین پینگ ممکن و بالا ترین سرعت برسید. از همه مهم تر شما می توانید بدون هیچ گونه قطعی ساعت ها به انجام بازی های آنلاین خود بپردازید. یکی از بازی های پر طرفداری که تازگیا  در بین مخاطب های گیم رواج پیدا کرده است. بازی پر طرفدار در سبک فوتبال و ورزشی است دریم لیگ می باشد. که در بخش آنلاین آن شما نیازمند سرعت بالا و پینگ خوبی هستید تا از رقیب خود جا نمانید. در همین راستا می توانید شما کاربران عزیز با استفاده از این فیلتر شکن به راحتی این بازی بی نظیر را اجرا کنید.

 

لازم به ذکر می باشد که به دلیل سرعت بد اینترنت موفق نشدیم که برای شما تست سرعتی را از فیلتر شکن Grand VPN بگیریم. و برای شما در این بخش قرار دهیم تا شما شاهد سرعت بالای آن باشید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Grand VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *