دانلود فیلتر شکن بدون محدودیت Bayok VPN + تست سرعت

بایوک وی پی ان قوی و بدون محدودیت

همه ما امروزه شاهد این هستیم که تحریم های اینترنت بسیاری وجود دارد. که اجازه این را به کاربران نمی دهد به صورت آزادانه وارد این فضا شوند. از این رو باید از فیلتر شکن های قوی استفاده کنند تا بتوانند از این تحریم ها عبور کنند. فیلتر شکن بدون محدودیت Bayok VPN از قوی ترین وی پی ان ها می باشد. که به شما این امکان را می دهد که به طور آزاد وارد همه قسمت های اینترنت و فضای مجازی شوید. از این جهت داشتن یکی از این گزینه ها برای همه کاربران برای اینترنت واجب می باشد. جالب است که این فیلتر شکن هیچ محدودیتی را در نظر نگرفته و همگان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

باید توجه داشت که این فیلتر شکن کامل رایگان است. حجم بالایی هم دارد. این فیلتر شکن حجم نزدیک به 124 مگابایت است. که برای سیستم عامل های آندروید این مورد بارگو می شود. از همه مهم تر یک پنجره جدید را برای شما باز می کند. تا با اتصال به بایوک وی پی ان از همه فیلترینگ ها راحتی نیز عبور کنید.  فضای ساده و جذاب آن که کاربران را کاملا به خود جذب کرده است به وسیله بک گراند خذاص و جذابی که دارد این مورد نیز کاملا مشخص می باشد.

دارای بیش از 50 سرور فعال

امروزه کاربران در انتخاب فیلتر شکن قسمت سرور های آن بسیار برایشان مهم می باشد. طوری که سرور ها قدم اصلی را در جهت برقراری اتصال بر می دارند. از این رو مهم است که فیلتر شکن مورد استفاده شما عزیزان در این مورد بی نقص باشد. علاوه بر آن فیلتر شکن بدون محدودیت Bayok VPN دارای بیش از 50 سرور فعال می باشد. که می توانند یک اتصال قوی و بدون هیچ فیلترینگی را امکان پذیر کنند. این سرور ها کاملا فعال و به صورت یکسره برای شما کار می کنند. علاوه بر آن سرعت بی همتایی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهند که می توانید به آن هر کاری بکنید.

 

سطح بالای امنیت فیلتر شکن Bayok VPN

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت هر فیلتر شکن سطح ایمنی آن می باشد. فیلتر شکن ایمن Bayok VPN در این مورد واقعا بی نقص می باشد. با ایجاد یک فضای کد گذاری شده اجازه ورود به هیچ کسی را نمی دهند. این مورد موجب بالا تر بردن سطح ایمنی می شود. علاوه بر آن یک تونل امنیتی را ایجاد می کنند که داده های شخصی را به صورت ایمن از این طریق ارسال می کند. به سیله قابلیت های دیگری که دارد اجازه نمی دهد هویت شما شناسایی و موقعیت فعلی شما نیز در دسترس عموم قرار بگیرد.

در این قسمت می توانید شاهد سرعت بالای این فیلتر شکن باشید. با این سرعت نجومی می توانید همه فایل های پرحجم را به راحتی و مثل آب خوردن دانلود و نیز آپلود نمایید. در این زیر تست سرعت فیلتر شکن بایوک وی پی ان قرار گرفته است:

 

 

دانلود فیلتر شکن بدون محدودیت Bayok VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *