دانلود فیلتر شکن سریع و فست StashVPN + لینک دانلود

وارد شدن قسمت های اینترنت به وسیله ستش وی پی ان

بسیاری از کاربران ایرانی امروزه به دلیل وجود تحریم های اینترنتی نمی توانند به خوبی در اینترنت بگردند. این مورد تهدید و تحریم های اینترنتی به دلیل های امنیتی و سیسای اکثرا صورت می گیرد. از این رو کاربران راه حل هایی برای رفع این فیلترینگ ها پیدا کردند. برای رفع این نوع تحریم ها و فیلتر ها باید از فیلتر شکن های قوی استفاده کرد. فیلتر شکن StashVPN مخصوص کاربران ایرانی می باشد. به دلیل اینکه سازنده این فیلتر شکن و برنامه نویسان آن یک شرکت ایرانی بوده اند. که به خوبی از وضعیت فیلترینگ این کشور اگاه هستند. به طوری که شما با اتصال به این وی پی ان به هر بخشی از اینترنت می توانید دسترسی داشته باشید.

 

امروزه تعداد فیلتر شکن ها در بین کاربران بسیار بالا رفته است. به گونه ای که کاربران را سردرگم کرده است که از کدام وی پی ان استفاده کنند. هر فیلتر شکن باید چند اصل اساسی را رعایت کند تا به یک نرم افزار قوی و کاربر پسند تبدیل شود. این فیلتر شکن دارای امنیت بسیار بالا و سرعت بی نظیر می باشد. که این مورد را نمی توانید شما در یک فیلتر شکن داشته باشید.

ایجاد اعلان قطع و وصلی

یکی از مهم ترین خدماتی که این فیلتر شکن در اختیار کاربران قرار داده است. شخصی سازی و تنظیمات ظاهری را شما کاربران می توانید خودتان اعمال کنید. از طرفی یکی از مهم ترین قالیت های فیلتر شکن StashVPN اعمال نوتیف و اعلان ها بر روی گوشی است. شما می توانید به راحتی خودتان انتخاب کنید که اعلان های این فیلتر شکن برای شما نشان داده نشود. یا اینکه در قسمت ICON های بالایی گوشی نشان ندهد که شما به فیلتر شکن متصل هستید. این تنظیمات ظاهری باعث می شود که کاربران با توجه به سلیقه و انتخاب خودشان خود وی پی ان را شخصی سازی کنند.

 

سرور های مخصوص دانلود StashVPN

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکنی سرور های آن می باشد. به دین دلیل که اتصال شکا کاملا وابسته به سرور ها است. این سرور ها هستند که برای شما سرعت و تحریم ها را رفع می کنند. از این رو باید فیلتر شکن شما از لحاظ سرور ها بهترین باشد. فیلتر شکن قوی StashVPN دارای بیشتر از 20 سرور مختلف از مکان های دنیا است. که می توانید با متصل شدن به آن ها اتصالی بدون قطعی و یکسره را داشته باشید. علاوه بر آن این سرور ها کاملا بدون محدودیت حجمی و مخصوص دانلود می باشند. شما می توانید در دانلود های پر حجم خود از سرور های سریع و قوی این فیلتر شکن بی همتا استفاده کنید.

دریافت راحت وی پی ان

شما کاربران عزیز برای داشتن این فیلتر شکن قوی کافی است فقط از طریق لینک زیر اقدام کنید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید فیلتر شکن StashVPN را به راحتی برای سیستم عامل خود دانلود نمایید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی StashVPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *