دانلود فیلتر شکن با سرعت بالا NewStar VPN

دانلود مستقیم وی پی ان پرقدرت NewStar VPN

یکی از نیاز های اساسی کاربران برای استفاده از اینترنت بدون محدودیت یک فیلتر شکن سریع با سرعت بالا می باشد. وی پی ان سریع NewStar VPN می تواند یکی از گزینه های بسیار عالی باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. بدون هیچ گونه پیش نیازی ابزاری می توانید از آن استفاده کنید بدین دلیل دارای اتصالی بسیار ساده می باشد. از این رو راحتی استفاده از آن باعث شده است افرادی زیادی در سراسر جهان از آن استفاده کنند. همچنین سرعت اتصال بالا به سرور های آن موجب شده است افراد بتوانند سریع تر از آن استفاده کنند.

 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های که یک فیلتر شکن می تواند درون خود داشته باشد ویژگی امنیت بالا می باشد. از این رو این می تواند کاربران به آن اعتماد بیشتری داشته باشند. این نرم افزار بر پایه آپشن های گوگل پلی منتشر شده است از این رو دارای امنیت بالایی برای کاربران می باشد. این می تواند بسیار مهم باشد زیرا کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. زیرا با استفاده از آن به صورت آسان می توانند به سایت های مورد نظر خود در اینترنت گشت و گذار داشته باشند.

NewStar VPN مناسب برای همه نت های داخلی

یکی از رکن های اصلی وی پی ان با سرعت بالای NewStar VPN این است که با تمامی اپراتور های ایرانی سازگاری دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌ دهد که بدون توجه به نوع سیم کارت یا چگونگی سرعت آن از خدمات این VPN بهره‌ مند شوند. این سازگاری بی همتا باعث می‌ شود که کاربران از نگرانی‌ های مربوط به ناسازگاری و کم شدن کارایی خلاص شوند و به راحتی از اینترنت بدون محدودیت استفاده کنند. از این رو کاربران ایرانی براحتی می توانند با استفاده از همه اپراتور ها به سرور های قوی آن متصل شوند.

 

نمایش سرعت اتصال به سرورها

یکی دیگر از ویژگی‌ های خاص این فیلتر شکن قوی و پرقدرت نمایش سرعت سرور ها پس از اتصال است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌ دهد که به صورت مکرر و در لحظه از وضعیت سرعت اتصال خود اطلاع کامل را داشته باشند. این نمایش انیمیشنی و ظاهری  می‌ تواند به کاربر کمک کند تا بهترین سرور را بر اساس سرعت نت خود انتخاب کند و از سرعت بالایی برخوردار شود. همچنین می تواند برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند گزینه خاصی را از خود نشان دهد.

دارای سرورهای محدود پرسرعت

NewStar VPN همچنین با ارائه سرور های سرعتی هر چند محدود به کاربران امکان می‌ دهد تا به سرعت بالایی در اتصال را به دست آورند. اگرچه تعداد سرور ها محدود و البته کم است. این سرور های سرعتی را تقدیم شما می‌ کنند که کاربر تجربه‌ ای سریع و بدون قطعی در آنلاین شدن داشته باشد. در کل باید توجه داشت که این سرور ها از کیفیت بالا و هر چند محدود اما پرسرعت می باشند.

 

دانلود فیلتر شکن NewStar VPN به صورت مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *