دانلود فیلتر شکن بدون قطعی رایگان کانی Kani VPN

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم

اکثر وی پی ان های موجود در گوگل پلی و بازار های اینترنتی حال حاضر دنیا آن گونه که باید امکان این را ندارند.که یک خدمات رسانی خوبی را انجام به دهند. کاربران را راضی نگه دارند برای همین مردم در انتخاب و دانلود فیلتر شکنی مناسب باید با دقت نیز این کار را انجام دهند. و به دنبال فیلتر شکنی مطمئن و قوی می گردند. این فیلتر شکن Kani VPN توانسته است از خیلی جهت ها کاربران دنیای اینترنت را راضی نگه دارد. کانی وی پی ان فیلتر شکنی است که مناسب برای همه سنین است. و کارایی بسیار ساده ای را دارد که در ادامه به انها می پردازیم.

 

خدمات رسانی غیر پولی Kani VPN

با فیلتر شکن Kani VPN شما یک وی پی ان برای تمام نیاز های خود را فراهم می کنید. به بهترین نحو ممکن از داده و اطلاعات شخصی خودتان محافظت می کنید. با این فیلتر شکن هیچ نگرانی در بابت تبلیغ های رو مخ که هنگام وصل شدن فیلتر شکن برای شما نشان داده می شد نباشید. این فیلتر شکن هیچ اطلاعاتی را درباره شما کاربران عزیز ذخیره نمی کند. پس با این نرم افزار با خیالی راحت و آسوده وب گردی و از بین بردن تحریم ها را به راحتی انجام دهید.

فضای ساده و مجذوب کننده نرم افزار

محیط و بک گراند این فیلتر شکن بیشتر با رنگ نشان داده می شود. چه هنگام باز شدن برنامه و چه هنگام وصل شدن فیلتر شکن و از این جهات برنامه نویسان این نرم افزار بیشتر تمرکز خود را به یک رنگ اختصاص داده اند. البته لازم به ذکر است که اگر گوشی شما بر روی حالت دارک مود باشد بک گراند آن رنگ مشکی را می گیرد. برای وصل شدن به فیلتر شکن Kani VPN کافی است که بر روی قسمت اتصال آن یک کلیک بکنید و ببینید که سرعت وصل شدن آن چقد سریع است. این نرم افزار بر روی همه گوشی های اندروید قابل اجرا است و می توانید با خیالی راحت بر روی هر گوشی با هر گونه سطح آندرویدی دانلود کنید.

 

سرعت فیلتر شکن Kani VPN

 چه بسا که شما در گوشی خود فیلتر شکنی را داشته باشید. که با نهایت سرعت و بدون هیچ قطعی از هر گونه سایت و برنامه فیلتر شده ای عبور کند. این فیلتر شکن از لحاظ سرعت و قوی بودن بسیار عالی عمل کرده است. و کاربران رضایت کامل را از آن نیز دارند. با کانی Kani VPN شما می توانید شبکه های مهم اجتماعی را نظیر اینستاگرام ،یوتیوب ،واتساپ و بعضی از سایت های فیلتر شده را باز کنید و ببینید. که با چه سرعتی آن برنامه را برای شما کاربران گرامی اجرا میکند.

باید توجه داشت که این فیلتر شکن دارای حجم بسیار پایین و به راحتی قابل دانلود است. علاوه بر این موضوع دارای تعرفه نصف و در مصرف اینترنت بسیار عالی نیز عمل مب کند. که این موارد می تواند خبر خوبی برای کاربران عزیز باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Kani VPN

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود فیلتر شکن بدون قطعی رایگان کانی Kani VPN”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *