دانلود فیلتر شکن سریع Ego VPN به صورت مستقیم

نحوه برقراری ساده و راحت اگو وی پی ان

امروزه شاهد این موضوع هستیم که فیلتر شکن ها نیاز همه کاربران به حساب می آیند. به دلیل اینکه کمک می کند اتصال قوی تر و بدور از فیلتر را داشته باشید. به صورت خلاصه باید گفت که قدم مهمی ار برای کاربران می تواند بردارد. فیلتر شکن اگو یا با اسم مستعار Ego VPN یکی از بهترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. این فیلتر شکن تمام خدماتش را به صورت رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد. باید توجه داشت که این فیلتر شکن سرور های بسیار قوی و ایمن را دارد. که به شما کاربران عزیز کمک می کند که به دور از هر گونه خطری یک اتصال قوی را داشته باشید.

 

نشان دادن مدت زمان اتصال

با وارد شدن به داخل فیلتر شکن Ego VPN این مورد را میبینید. که یک تایمر برای شما قرار داده شده است. با برقراری اتصال این تایمر شروع می شود و شما 30 دقیقه زمان دارید که از این سرویس رایگان استفاده کنید. این مورد نقطه ضعف فیلتر شکن به حساب می آید. که شما بعد از مدت زمان که این تایم گذشت باید یه داخل نرم افزار برگردید و سرور دیگری را انتخاب کنید و به آن متصل شوید. این مورد بابا میل کاربران نمی باشد و گلایه زیادی از این بابت دارند.

امنیت غیر قابل نفوذ Ego VPN 

بدون هیچ گونه پرسشی لازم به تعریف نیست که هر فیلتر شکنی باید امنیت بالایی داشته باشد. که بتواند از حریم شخصی کاربران مراقبت و اختصاصی محافظت کند. امروزه تعدادی از فیلتر شکن ها این مورد را رعایت نمی کنند. که رسما این اپلیکیشن ها در دسته بد افزار ها به حساب می آیند. قوی ترین پروتکل های امنیتی را دارا می باشد. که تمامی داده ها و اطلاعات داخل سیستم شما را قفل گذاری می کند. این عمل به همه خطر ها و ریسک های موجود نیز پایان می دهد.

 

سازگاری با همه اینترنت ها

هر کاربری ممکن است از اپراتور و اینترنت خاصی ایتفاده کند. این فیلتر شکن برای تمامی اینترنت های داخل ایران از قبیل ایرانسل ، مبین نت ، و باقی اپراتور های داخل ایران که باعث فید کردن باقی فیلتر شکن ها شده است. این مورد به خاطر قوی بودن و بی نقص بودن فیلتر شکن Ego VPN می باشد. که در درجه دیگری در بین رقیبای خود قرار دارد.

دریافت مستقیم و بدون پیش نیاز

الان اکثر کاربران به دنبال یک سایت درجه یک برای دانلود کردن فیلتر شکن های خودشان می گردند. فیلتر شکن Ego VPN و باقی فیلتر شکن های جدید و قوی بازار های اینترنتی را می توانید از طریق سایت APKSAZ به راحیت دانلود کنید. حتی به هیچ گونه پیش نیازی هم احتیاج نیست و به راحتی می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید. کارایی EASY و راحت این فیلتر شکن باعث شده است که در بین کاربران به محبوبیت بالایی نیز دست یابد.

 

دانلود رایگان فیلتر شکن قوی Ego VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *