دانلود فیلتر شکن قوی و خاص نپتون Neptune VPN

دریافت رایگان و یکسره وی پی ان

ارائه خدمات گستره و فوق العاده و سرعت بالا را می توانید به صورت یکجا داشته باشید. فقط کافی است فیلتر شکن قوی داشته باشید تا این موارد را داشته باشید. لازم به ذکر است که فیلتر شکن Neptune VPN در این مورد واقعا بی نقص و عالی می باشد. به گونه ای که اول برای داشتن و دریافت آن نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید. از طرف دیگر باید توجه داشت که حجم بسیار پایینی دارد و به راحتی در کمترین زمان ممکن این فیلتر شکن قابل دانلود برای همه سیستم ها می باشد. کارایی خاص و نحوه برقراری اتصال از ویژگی های این فیلتر شکن قوی می باشد که همه کاربران می توانند از خدمات رایگان آن به صورت 24 ساعته استفاده مکرر را بکنند.

 

 

این فیلتر شکن از جدید ترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. که در همان وقت های اول عرضه توانستته دانلود های خوبی را بگیرد. باید دانست که الان این فیلتر شکن چیزی نزدیک بر 500 هزار دانلود را فقط در فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده است. پس اگر جای معتبری برای دانلود این فیلتر شکن می خواهید می توانید از فروشگاه گوگل پلی آن را به راحتی دریافت کنید. یا به ثورت کاملا مستقیم از طریق لینکی که در آخر مقاله قرار داده شده است این فیلتر شکن را دانلود و نصب کنید.

بدون محدودیت حجمی در دانلود

باید به این مورد توجه خاصی داشت که کاربران ممکن است بخواهند استفاده زیادی را از فیلتر کن ها در عین دانلود بکنند. به خاطر اینکه این فیلتر شکن یعنی Neptune VPN می تواند در دانلود ها سرعت فوق العاده ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. از همه مهم تر این فیلتر شکن هیچ گونه محدودیتی را در دانلود و استفاده از سرور های آن در نظر نگرفته است. یعنی شما کاربران عزیز می توانید بدون محدودیت حجمی دانلود های خودتان را با خیار راحت انجام دهید و نگران قطع شدن و یا کند شدن سرعت اینترنت خود نباشید.

 

 

Neptune VPN بدون نیاز به ساخت اکانت

بعضی از فیلتر شکن ها هستند که برای برقراری اتصال شما باید قبل از هر کاری ثبت نام انجام دهید. بعضی مواقع در یک سری از فیلتر شکن ها در این مورد کلاه برداری هایی صورت می گیرد. به همین خاطر باید به این مورد توجه خاصی داشت که شما فقط در سه مورد اطلاعات خودتان را در اختیار همه فیلتر شکن ها بگذارید. یکی جیمیل و اسم و پسورد دلخواه خودتان این موارد برای استفاده و وارد شدن به داخل فیلتر شکن Neptune VPN کافی است و می توانید به راحتی از خدمات رایگان این وی پی ان استفاده نمایید.

دانلود بدون پیش نیاز

همان طور که گفتیم می توانید این فیلتر شکن را از جا های مختلف فضای مجازی دانلود کنید. ولی پیشنهاد تیم ما به شما سایت APKSAZ می باشد که می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه پیش نیازی فیلتر شکن نپتون وی پی ان را برای سیستم عامل آندروید به صورت مستقیم دانلود کنید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن Neptune VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *