دانلود فیلتر شکن شیک و مجانی ITC TUNNEL VPN

استفاده بدون مشکل و سرور رایگان

فضای اینترنت در این موقعیت زمانی بسیار حساس شده است. به گونه ای که اکثر شبکه ها و سایت های مهم دنیا در تحریم هیا سنگین به سر می برند. این تحریم ها به خاطر یک دسته از مسائل امنیتی و البته بیشتر سیاسی ایجاد می شوند. اگر بخواهیم که برای رفع کردن این تحریم ها از یک وی پی ان قوی استفاده کنیم. بدون شک فیلتر شکن ITC TUNNEL VPN بسیار گزینه خوب و عالی می باشد. جزو وی پی ان هایی به جساب می آید که می تواند به صورت رایگان و مجانی بهترین خدمات و کمک رسانی را انجام دهند. این فیلتر شکن دارای سرعت و فضای بسیار شیک می باشد. که باعث شده است کامل طرفداران را به خود نیز جذب کند.

 

باید به این نتیجه برسیند کاربران ایرانی که وی پی ان می تواند در اتصال و سرعت شما هم تاثیر بزارد. در اکثر کشور ها که محدودیت های اینترنتی کمتر می باشد. از فیلتر شکن برای بهبود وضعیت و کیفیت اینترنت از فیلتر شکن استفاده می کنند. در همین راستا فیلتر شکن ها یکی از ابزار های مهم و بسیار کاربردی به حساب می آید.

خدمات رایگان و قوی ITC TUNNEL VPN

ITC تونل دارای قوی ترین و با کیفیت ترین خدمات ممکن می باشد. این گونه می باشد که هر چیزی برای شما تیک می خورد و هیچ چیزی نمی تواند جلو گیز شما باشد. عملی شدن هر سرعتی که می خواهید و استفاده بدون وقفه از سرور ها خدماتی است که ITC TUNNEL VPN به شما می دهد. باید بدانید که این فیلتر شکن به صورت رایگان و بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای می توانید دریافت کنید. اگر شما به قسمت کامنت های این فیلتر شکن در گوگل پلی بروید می توانید کامل این موضوع را ببینید که کاربران رضایت کامل را از این نرم افزار قوی و جدید دارد.

 

سرور های قوی و به روز

هر فیلتر شکنی دارای چند بخش مهم و اساسی می باشد. که بدون شک سرور ها مهم ترین قسمت این ابزار ها می باشند. که کمک می کند هم امنیت و اتصال شما پایدار بماند. این فیلتر شکن دارای بیشتر از 100 سرور قوی و بدون نقص می باشد. که اعمال هر کاری را برای شما امکان پذیر می کند. استفاده ساده ، کاملا رایگان و مجانی ، قوی و آپدیت شده از مهم ترین ویژگی های این سرور های قوی نیز به حساب می آیند.

باید توجه داشت که به دلیل یک سری مشکلات فنی در داخل فیلتر شکن و البته اینترنت بد کشور ما موفق نشدیم از سرعت فیلتر شکن ITC TUNNEL VPN تست سرعتی برای شما بگیریم و در این قسمت آپلود کنیم. اما باید دانست که این موقعیت موقتی بوده و رو به بهبود خواهد رفت. در این مقاله همه جزئیات فیلتر شکن را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این موارد برای شما مفید و کاربردی نیز واقع شده باشد.

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم فیلتر شکن ITC TUNNEL VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *