دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Secure VPN Proxy

استفاده با مصرف اینترنت بهینه

در این روز ها که عصر دیجیتال و ارتباطات اینترنتی می باشد. امکان دارد که کاربران با مشکل فیلترینگ نیز روبهرو شوند. که برای رفع این موارد باید از فیلتر شکن های قوی و پرسرعت استفاده کنید. فیلتر شکن قوی Secure VPN Proxy که جدید و از نوآوری جدیددر اینترنت استفاده می کنید. که می تواند بهترین گزینه در بین ابزار های فیلتر شکنی می باشد. علاوه بر این موضوع همه خدمات و کار های داخل این فیتر شکن به صورت رایگان برای شما آن لاک می باشد. از همه مهم تر باید به اینترنت بهینه و بهینه سازی هایی که در عین اتصال صورت می گیرد بسیار نکته مهمی می باشد. که می تواند در اتصال شما تاثیر مستقیم و البته بسزایی را بگذارد.

 

همه کاربران می توانند این فیلتر شکن را بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده و اتصال یابند. اما خب سرور هایی در ئاخل فیلتر شکن وجود دارند که به نسخه پرو Secure VPN Proxy وابسته اند. که برای داشتن این سرور ها شما باید یک هزینه مکرر به صورت ماهانه یا سالانه بپردازید که در هر فیلتر شکنی معمولا متغیر می باشد. به صورت کلی سرور های رایگان این فیلتر شکن هم می توانند یک اتصال قوی و پرسرعت را برای شما به وجود آورند. که در ادامه می توانید شاهد سرعت بالای این فیلتر شکن نیز باشید.

اعمال نوتیف روی گوشی Secure VPN Proxy

هنگامی که شما به این وی پی ان متصل می شوید. یک گزینه بر روی صفحه گوشی شما می آید. که هم سرعت دانلود و هم آپلود شما را نشان می دهد. حتی داخل نرم افزار شما بعد از برقراری ارتباط می توانید تست سرعت بگیرید. که بسیار گزینه جالب و جدیدی می باشد. این فیلتر شکن یعنی Secure VPN Proxy با توجه به پیشرفته ترین و جدید ترین تکنیک های برنامه نویسی که بر روی آن انجام داده اند. باعث شده است یک فیلتر شکن با کیفیت بالا و قوی ترین سرعت را به شما کاربران عزیز بدهد. شما حتی می توانید در بخش تنظیمات اعلان های داخل نرم افزار را غیر فعال کنید. به گونه ای که این نرم افزار دست کاربر را بسیار آزاد می گذارد.

 

امنیت بی همتا و عالی

بدون شک یکی از مهم ترین اصل های هر فیلتر شکنی امنیت و سطح ایمنی نرم افزار می باشد که فیلتر شکن Secure VPN Proxy دارای یک سری پروتکل های مخصوص می باشد که وظیفه ایمن سازی داده های شما را دارد. که دست اصلی این کار به عهده سرور ها می باشد. که اجازه هیچ ورود و خروجی ناشناسی را نمی دهد. این فیلتر شکن تمام اطلاعات داخل حریم شخصیتان را کد گذاری و قفل می کند. تا از دسترس افراد غیره و هکر ها به دور بماند.

 

در  این قسمت می توانید شاهد سرعت بالای فیلتر شکن Secure VPN Proxy باشید:

همان طور که تماشا کردید با این سرعت شما می توانید به بهترین نحو ممکن در اینترنت بچرخید. و در دانلود هایتان هیچ مشکلی نیز نخواهید داشت.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن Secure VPN Proxy

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *