دانلود فیلتر شکن امن پرسرعت X-sheild VPN

طریقه و روش راه اندازی وی پی ان

استفاده بهینه و رو به مصرف در اینترنت بسیار مهم می باشد. که می توانید شما کاربران عزیز با داشتن یک فیلتر شکن کامل این مورد را به دست آورید. فیلتر شکن ها اکثرا اعرفه و مصرف اینترنت شما را چندین برابر بیشتر می کند. اما بعضی از فیلتر شکن ها هستند که در این مورد بسیار عالی و بی نظیر می باشند. یکی از آن ها فیلتر شکن X-sheild VPN می باشد که کاملا تعرفه شما را کم می کند. که می توانید مصرف اینترنت را به حداقل مصرف خود برسانید. از همه مهم تر این وی پی ان همه سرویس های خدماتی را به صورت کاملا رایگان به صورت مجانی و بهترین داده برای شما عزیزان به اشتراک می گذارند.

 

این وی پی ان از نقطه قوت های مهمی که دارد. نمایش تبلیغ های بین اتصال را به حداقل راسنده است. در زمان های محدودی این اتفاق می افتد که برای اتصال به سرور ها شما نیاز باشد که این تبلیغ ها را ببینید. حتی اب وجود نمایش می توانید سپس از 6 ثانیه این تبلیغ ها را رد کنید. که این مورد بسیار گزینه خوب و فوق العاده ای می باشد. که باعث ضد حال به کاربران نمی شود.

استفاده در سیستم عامل آندروید X-sheild VPN

شما کاربران این فیلتر شکن را می توانید در سیستم عامل آندروید به راحتی دانلود کنید. باید توجه داشت که فیلتر شکن X-sheild VPN برای سیستم عامل های دیگر یعنی در گوشی های آیفون و الباقی سیستم ها قابل دانلود و نصب نمی باشد. شما می توانید این وی پی ان را از طریق لینک زیر برای همه سنین کاربران به راحتی دانلود کنید. استفاده راحت و برقراری اتصال دون مشکل که می توانید با یک کلیک ساده و بدون نیاز به هیچ گونه کار های اظافی یک اتصال قوی و بدون قطعی را برقرار کنید.

 

امن و پرسرعت در کارایی

یکی از مهم ترین قابلیت ها در فیلتر شکن ها امنیت و ایمنی می باشند. که بدون شک و تردید مهم ترین اصل این ابزار ها می باشند که فیلتر شکن X-sheild VPN در این مورد بسیار عالی و بی نقص عمل می کند و کاربران عزیز ایرانی به راحتی می توانید با اتصال به سرور های خارجی که این وی پی ان دارای سرور های بسیار قوی و پرسرعت می باشد. که می توانید در همه کار ها از این سرور ها از لحاظ سرعت و ایمنی حساب ببرید.

در این مقاله از سرعت تا ایمنی فیلتر شکن X-sheild VPN را بررسی کرده ایم شما می توانید این فیلتر شکن را از راه های مختلفی دانلود کنید اما بهترین روش در سایت

می باشد. که می توانید به صورت مستقیم و رایگان آن را دانلود کنید امیدواریم که این مقاله کاملا برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن X-sheild VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *