دانلود فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN

 نحوه نصب و برقراری ارتباط رایگان

اگر از دید یک کاربر ایرانی بخواهیم وارد اینترنت شویم. قطعا به فیلتر شکن نیاز پیدا خواهید کرد به خاطر اینکه اکثر سایت ها و قسمت های خارجی فضای اینترنت در کشور ما فیلتر می باشند. این موضوع فیلترینگ در اثر فعالیت های سیاسی و امثرا امنیتی صورت می گیرد و خب تاثیر خوبی دارد. در همین راستا باید فیلتر شکن قوی داشته باشید که بتوانید این محدودیت هارا برطرف کنید. فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN از بهترین نرم افزار ها می باشد. که دارای قوی ترین سرور ها و پروتکل های امنیتی در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران از جالب ترین قابلیت ها را دارا است. در این مقاله در مورد فیلتر شکن هورس یا اسب کامل حرف می زنیم و از چندین جهت مختلف این فیلتر شکن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

این وی پی ان دارای سرور هایی می باشد که با این قدرت و سرعت در فیلتر شکن های دیگر قطعا پولی خواهند بود. از سرعت بالا تا بیشترین سطح امنیت که شما را به همه سایت های خارجی وارد می کند و می توانید مروری امن و بسیار قوی را داشته باشید. زدن یک کلیک تا رفع همه محدودیت ها فاصله شماست به راحتی می توانید به این فیلتر شکن وصل شوید و به همه قسمت های اینترنت بدون محدودیت دسترسی داشته باشید.

آی پی ثابت Horse VPN

یکی از اصلی ترین موردی که فیلتر شکن ها باید صاحب آن باشند. سرور های قوی با آی پی ثابت است. که شما را به یک سرور خاص و قوی متصل می کند. فیلتر شکن هایی که سرور ها با IP ثابت دارند از قوی ترین و سرعت و مدت زمان اتصال به آن فقط 4 تا 5 ثانیه است. در این باره فیلتر شکن قوی Horse VPN از سریع ترین و پرسرعت ترین فیلتر شکن ها می باشد. که در زمینه های مختلف می توانید از این سرویس های رایگان استفاده کنید. فرض این است که این وی پی ان فضای جدید و فوق العاده امنی را برای شما کاربران عزیز ایجاد می کند.

 

مخصوص دانلود و بازی

با اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانید به راحتی به سایت های شرط بندی خارجی حتی بازی های آنلاین وارد شوید. که می توانید بازی های معروف امروزی مانند پابجی و کالاف که معروف ترین بازی های سوم شخص هستند استفادهع و با بهترین پینگ به ادامه بازی بپردازید. در این راستا شما هیچ نیازی به DNS نخواهید داشت. فقط کافی است یک سرور را از فیلتر شکن Horse VPN انتخاب کنید و به آن متصل شوید تا بتوانید همه چیز را با هم داشته باشید.

سرور های مخصوص دانلود که می توانید با برقراری اتصال راحت و فقط یک کلیک به دانلود فایل های سنگین و سبک مختلفی بپردازید. در همین راستا امیدواریم که این فیلتر شکن برای شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه دهد. و در برطرف کردن نیاز های شما به خوبی عمل کند. باری دانلود هورس وی پی ان می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

تست سرعت فیلتر شکن قوی Horse VPN:

شاهد هستید که با این سرعت می توانید هر فیلمی هر فایلی و هر چیزی که بخواهید را دانلود کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. فیلتر شکن قوی هورس هر آنچه است که شما نیاز دارید.

 

دانلود فیلتر شکن Horse VPN با لینک رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *