دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید Meta VPN

وی پی ان رایگان و پرسرعت

اگر صحبت از فیلتر شکن کنیم. قطعا همه ما کاربر های ایرانی به آن احتیاج پیدا خواهیم کرد. از فضای ایمنی که برای ما ایجاد می کند تا اتصال قوی که می تواند تحریم ها را از بین ببرد.که این موارد همه کار یک فیلتر شکن قوی و بدون قطعی می باشد. در همین راستا تیم ما فیلتر شکن Meta VPN را پیشنهاد می کنند. که به وسیله آن می توانید به سرعت بسیار خوب و بدون قطعی دست پیدا کنید. در همین حوضه یک پنجره جدید برای شما باز می شود که دیگه خبری از تحریم ها و فیلترینگ روی وب سایت ها و شبکه ها نمی باشد. راه اومدن با سیستم عامل و اینترنت های کم سرعت را هم امکان پذیر می کند. به گونه ای که سرعت کاربر را دقیقا چندین برابر بیشتر و بهتر می کند.

 

در این برهه زمانی فیلتر شکن ها اکثرا پولی و برای اتصال باید هزینه ای را پرداخت کنید. اما خب کاربران بیشتر به دنبال یک VPN رایگان هستند که بتوانند نیاز های خود را با آن برطرف کنند. فیلتر شکن متا وی پی ان یکی از فیلتر شکن های رایگان و فوق العاده قوی می باشد. که برای کاربران آندرویدی می توانید در حوضه های مختلف استفاده کنید. این وی پی ان بسیار کم حجم و برنامه سبکی است که می توانید آن را به راحتی دانلود نمایید.

اعمال نوتیف وی پی ان و اتصال فوری

بعضی وقت ها ممکن است تبلیغ های سر راهی و در عین اتصال برای کاربران اذیت کننده باشد. با این حال شما کاربران عزیز می توانید نوتیف و اعلان های خود فیلتر شکن را خاموش کنید. که در جهت انجام این عمل باید به صفحه تنظیمات برنامه بروید. تا بتوانید اعلان های خود فیلتر شکن را خاموش کنید. الان هم رسیدن به اوج سرعت فقط کار چند ثانیه می باشد. که با لمسی ساده می توانید به سرور های فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای آندروید Meta VPN که بسیار سریع و قوی می باشند متصل شوید. تا همه محدودیت ها را به راحتی از بین ببرید و یک تجربه آزاد به دور از فیلترینگ را به دست آورید.

 

نکته های لازم جهت اتصال به Meta VPN

با وارد شدن به داخل نرم افزار شما با یک صفحه روبه رو می شوید. که باید از طریق گوگل وارد شوید. به گونه ای که نیازمند یک فیلتر شکن می باشد این کار ثبت نام محسوب نمی شود. اما برای امنیت بیشتر و ایمنی کار شما باید از جیمیل استفاده کنید. به همین خاطر اتصال شما از لحاظ امنیت بسیار عالی می باشد و خطری را ندارد. با توجه به این سرویس های جدید برای اتصال به فیلتر شکن Meta VPN دیگر نیاز به هیچ چیزی دیگری ندارید و فقط این مورد کافی است.

با توجه به قطع و وصلی های زیادی که در این مدت زمان اخیر در اینترنت می باشد. متاسفانه موفق نشدیم که از سرعت متا وی پی ان تست سرعت بگیریم و برای شما عزیزان نمایش دهیم.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Meta VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *