دانلود نصب فیلتر شکن رایگان فعال Bevg VPN مخصوص آندروید

راه یابی به محتوای بدون تحریم

همه کاربر های امروزی با این دست از ابزار های پر کاربرد آشنایی نسبی دارند. که فیلتر شکن ها این روز ها بسیار پر کاربرد و در هر گوشی قابل رویت است. از طرف اینکه تحریم های اینترنتی بسیار زیاد شده است. و باید به فیلتر شکن برای رفع آن اتصال یافت. در این مقاله یکی از بهترین و پرقدرت ترین فیلتر شکن های دنیا را برای شما آورده ایم. فیلتر شکن رایگان فعال Bevg VPN که از نرم افزار های جدید است. که از سال 2021 که محدودیت های اینترنتی بسیار زیاد شد. و اکثر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های جهانی در کشور ما تحریم شدند. این فیلتر شکن خدمات قوی و لازم را که بر گرفته از به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی و کد نویسی جها رفع فیلترینگ استفاده می کند.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد. به گونه ای که شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر آن را دانلود و در سیستم عامل آندوریدی خود داشته باشید. ادرس ای پی ثابت با قوی ترین سرور های امنیتی که برای شما فعال می باشد. بدون هیچ هزینه ای و البته کاملا رایگان در دسترس کاربر عزیز می باشد. این فیلتر شکن برای همگان هم قابل استفاده است و از دید های مختلف نیز هیچ محدودیتی ندارد.

امنیت فوق العاده Bevg VPN

بد افزار های زیادی امروزه در اینترنت وجود دارند. که به گونه ای دید کاربران و مردم را به فیلتر شکن ها هم تغییر داده اند. تعدادی از برنامه های بد و کاملا کلاه بردار از حریم کاربر ها سو استفاده می کنند. در همین راستا کاربران نمی توانند به هر نرم افزاری اعتماد کنند. اما خب فیلتر شکن فوق العاده و محبوب Bevg VPN در این مورد بی همتا می باشد. طوی که از تمامی داده های خصوصی و شخصی شما در یک محیط امن و کاملا غیر قابل نفوذ مراقبت می شود. تا هر کسی و امکان وارد شدن. و برداشت این داده های شخصی را نیز نداشته باشد. به همین دلیل فیلتر شکن معرفی شده. در این حوضه بسیار خاص و با نهایت امنیت اتصال را برای شما ایجاد می کند.

 

مخصوص سیستم عامل آندروید

Bevg VPN از دسته نرم افزار هایی است. که برای یک سیستم عامل محدود عرضه و ساخته شده است. این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل آندروید قابل استفاده است و می توانید دانلود کنید. به همین جهت فیلتر شکن معرفی شده مخصوص سیستم عامل آندروید است طوری که شما نمی توانید به عنوان مثال در گوشی های آیفون یا سیستم عامل ویندوز از آن استفاده کنید که این کاربر ها را محدود می کند.

با توجه به وضعیت فعلی کشور که اینترنت بسیار قطع و وصلی دارد. باید به اطلاع شما برسانیم. که موفق به تست گیری از سرعت بالای فیلتر شکن Bevg VPN نشدیم عذر خواهی مارا بپذیرید و با بهتر شدن اینترنت سایت ویرایش می خورد. و تست سرعت برای شما عزیزان آپلود می شود.

 

دانلود فیلتر شکن Bevg VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *