دانلود نینجا وی پی ان بهترین فیلتر شکن برای اینستاگرام

سرور های نامحدود و پرسرعت Ninja VPN

اکثر کاربران اینترنت امروزه با مشکل فیلترینگ دست و پنجه گرم می کنند و این مشکل را دارند. اکثر شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر می باشند و برای باز شدن و استفاده از آن باید به سرور یک کشور دیگه متصل شوید. و این کار را هام باید یه وسیله فیلتر شکن ها انجام دهید. فیلتر شکن آی پی و سرور شما را به یک کشور دیگه تغییر می دهد و شما به عنوان کاربر یک کشور دیگه وارد آن شبکه می شوید. از این رو امروزه بسیاری از مردم به وسیله این فیلتر شکن ها وارد شبکه های اجتماعی می شوند.

 

برنامه اینستاگرام در بین مردم بسیار محبوب بوده و کارایی زیادی را دارد. قطعا بهترین فیلتر شکن برای اینستاگرام نینجا وی پی ان می باشد. این فیلتر شکن به دلیل سرور های پر سرعتی که دارد می تواند به راحتی نه تنها اینستاگرام بلکه همه شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا را بدون هیچ گونه مشکلی باز کند.

محیط جذاب و کاربر پسند نینجا وی پی ان

هنگامی که شما کاربران گرامی این فیلتر شکن را باز می کنید با یک صفحه روبهرو می شوید. که سپس شما را به سفحه اصلی برنامه می برد. در این بخش شما به همه قسمت های برنامه دسترسی دارید و می توانید از آنها استفاده کنید برای مثال شما به آسانی می توانید به همه سرور های داخل این فیلتر شکن دستذسی داشته باشید. که این کار برای کاربران خیلی جذاب می باشد و می توانند به راحتی از نینجا وی پی ان استفاده لازم را بکنند.

در کنار آن شلوغ نبودن فضای برنامه هم بی تاثیر نیست شما هیچ گونه چیز اظافه ای درون برنامه نمی بینید. بک گراند ساده و رنگ های استفاده در این برنامه بسیار جذاب و گیرا می باشند به طور کلی Ninja VPN یک ابزار کامل و بسیار هم کاربردی می باشد.

 

Ninja VPN مناسب چه چیزی است؟

همانطور که در عنوان مقاله هم مشاهده کردید این فیلتر شکن برای استفاده از اینستاگرام بسیار مناسب می باشد. بهترین فیلتر شکن برای اینستاگرام را خواهید داشت با نصب کردن نینجا وی پی ان لازم به ذکر است که این فیلتر شکن برای بازی های آنلاین هم بسیار ابزار کاربردی می باشد.

وقتی حرف از بازی آنلاین می زنیم قطعا برای همه جذاب می باشد و خب استفاده از یک فیلتر شکن که پینگ بهتری را به شما بدهد خیلی مهم می باشد. شما کاربران عزیز با اتصال به سرور های نامحدود و از همه مهم تر رایگان داخل نینجا وی پی ان می توانید بهترین پینگ و سرعت ممکن را داشته باشید. و با خیال راحت به انجام بازی های آنلاین خود بپردازید.

 

لازم به ذکر است که با توجه به سرعت نه چندان قوی این روز ها و ناسازگاری اینترنت ما با سرور های داخل این فیلتر شکن نتوانستیم تست سرعت بگیریم و قبل از نصب سرعت فوق العاده این فیلتر شکن را تماشا کنید و از این سرعت بالا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود فیلتر شکن Ninja VPN با لینک مستقیم 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *